
Customer Success Manager till Antirio
Brinner du för kundrelationer, digitala lösningar och att skapa verkligt värde för användare? Antirio hjälper offentliga organisationer att effektivisera sina upphandlingsprocesser med marknadens ledande systemstöd. Nu söker vi en engagerad Customer Success Manager som vill säkerställa att kunder får maximal nytta av deras lösningar. Sök rollen idag- urval sker löpande!

Customer Success Manager till Antirio
Brinner du för kundrelationer, digitala lösningar och att skapa verkligt värde för användare? Antirio hjälper offentliga organisationer att effektivisera sina upphandlingsprocesser med marknadens ledande systemstöd. Nu söker vi en engagerad Customer Success Manager som vill säkerställa att kunder får maximal nytta av deras lösningar. Sök rollen idag- urval sker löpande!
Antirio
Solna
Omgående, så snart som möjligt
Heltid
Rekrytering
Om tjänsten
Antirio är ett svenskt företag grundat 1996 som utvecklar och tillhandahåller systemstöd och metodik för offentlig upphandling och digitala inköpsprocesser. Företaget erbjuder molnbaserade tjänster, inklusive upphandlingssystemet e-Avrop, som möjliggör en helt digitaliserad inköpsprocess från upprättande av upphandlingsdokument till avtalsuppföljning.
Som Customer Success Manager kommer du att arbeta inom affärsområdet e-Avrop och ha en nyckelroll i att säkerställa kundnöjdhet, långsiktiga kundrelationer och hög kundretention. Rollen innebär både operativt och strategiskt arbete med att utveckla och förbättra kundresan från onboarding till support, utbildning och avtalsförnyelser. Du kommer att tillhöra ett mindre team och ha stort fokus på merförsäljning.
Du erbjuds
- Ett företag med bra kultur och värderingar som just nu är på en spännande resa.
- Möjligheten att utvecklas både personligt och yrkesmässigt.
- Ett givande och socialt arbete.
- Att bli en del av ett modernt företag med bra förmåner.
Arbetsuppgifter
- Leda arbetet med förvaltning av kunder
- Upprätthålla och utveckla kundrelationer med fokus på kundnöjdhet
- Merförsäljning på befintliga kunder
- Onboarding av nya kunder i systemet
Vi söker dig som
- Har erfarenhet av att arbeta med Customer Success eller kundhantering.
- Har erfarenhet av och kunskap om offentlig upphandling.
- Har erfarenhet av merförsäljning, avtalsförnyelser och kundsupportprocesser.
Det är meriterande och din ansökan kommer att prioriteras om du har erfarenhet av systemet e-Avrop sedan innan alternativt ett liknande system.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Hjälpsam
- Målmedveten
- Ordningsam
- Socialt självsäker
- Lösningsorienterad
- Analytisk
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Antirio
Läs gärna mer om Antirio och e-Avrop här!
Bli direktrekryterad till Antirio
Detta är en direktrekrytering, vilket betyder att den kandidat som får tjänsten blir direktanställd av företaget. Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work.

Har du frågor?
Sofia Axelsson eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på sth3@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: RYK5D0