Vill du hjälpa företag att optimera sina energiaffärer och skapa hållbara lösningar? Energi Försäljning Sverige söker en Customer Success Manager som vill arbeta med storkunder, bygga starka relationer och bidra till smartare energihantering. Här blir du en del av ett engagerat team i en prestigelös och utvecklande miljö. Låter det intressant? Läs mer och ansök idag!
Företag: Energi Försäljning Sverige
Plats: Hyllie
Jobbkategori: Försäljning
Omfattning: Heltid
Startdatum: Omgående, enligt överenskommelse
Typ av uppdrag: Rekrytering
Energi Försäljning Sverige är en framstående aktör på den svenska energibranschen med särskild inriktning på företagssektorn. Som Customer Success Manager hos Energi Försäljning Sverige kommer du vara kundens direkta kontaktperson och tillsammans med ditt team stödja kunder från olika branscher med att optimera deras energiaffärer.
I din roll kommer du att samarbeta nära Key Account Managers som är specialiserade inom olika kundsegment och som besitter omfattande erfarenhet av att hjälpa företag och organisationer inom näringslivet. Energi Försäljning Sverige erbjuder en prestigelös arbetsmiljö där du kommer att få en grundlig introduktion till energibranschen. Dessutom kommer du att ha tydlig struktur och nära uppföljning från din närmaste chef, vilket ger dig de bästa förutsättningarna att excellera i din roll.
Du erbjuds
I din roll kommer du att vara en del av ett administrativt team som alla har olika ansvarsområden. Din specifika inriktning blir att hantera kunder, där du ansvarar för att administrera och utveckla kundernas affärer tillsammans med ansvariga Account Managers. Det är en dynamisk och varierande roll som ställer krav på din förmåga att arbeta självständigt, samarbeta effektivt i team samt att hantera flera uppgifter parallellt utan att tappa fokus.
Det är meriterande om du
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper under denna process. För att du ska lyckas och trivas i rollen som Customer Success Manager krävs det att du är en nyfiken, serviceminded och hjälpsam person. Rollen kommer även kräva att du är duktig på att nätverka, skapa relationer samt har förmågan att bygga långsiktiga och starka samarbeten både internt och externt.
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Läs mer om Energi Försäljning Sverige här!
Detta är en direktrekrytering, vilket betyder att den kandidat som får tjänsten blir direktanställd av kundföretaget. Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work.
Julia Bengtsson eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på mal09@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15109335