
Kundservicemedarbetare på heltid
Nu ges möjlighet för dig som vill vara med och skapa fantastiska kundupplevelser och vara ansiktet utåt hos vår kund. Läs mer nedan och välkommen med din ansökan idag, då start är omgående!

Kundservicemedarbetare på heltid
Nu ges möjlighet för dig som vill vara med och skapa fantastiska kundupplevelser och vara ansiktet utåt hos vår kund. Läs mer nedan och välkommen med din ansökan idag, då start är omgående!
Sollentuna
Omgående
Heltid, 40 h/v
Konsultuppdrag
Om tjänsten
Vi söker för vår kunds räkning en Kundservicemedarbetare. Uppdraget är på heltid med start omgående och sträcker sig långsiktigt såvida alla parter är nöjda. Här blir du en nyckelperson i att hantera och utveckla kundrelationer samt säkerställa en högkvalitativ servicegrad varje dag.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande här.
Arbetsuppgifter
I rollen som Kundservicemedarbetare är du vår första kontaktpunkt för kunder via såväl telefon som e-post - alltid med ett professionellt och vänligt bemötande. Du kommer erbjuda support och rådgivning av produkter och tjänster och säkerställa att alla kundfrågor hanteras på ett effektivt sätt. Vidare tar du ansvar för att uppnå dina personliga mål samtidigt som du bidrar till avdelningens övergripande framgång. Lika viktigt som det är att du arbetar efter tydliga rutiner och instruktioner så läggs vikt kring att vara flexibel och självgående i ditt arbete.
Vi söker dig som
- Har gymnasieexamen
- Har arbetslivserfarenhet från service sedan tidigare
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, då det används i det dagliga arbetet
- Har god data- och systemvana
- Har kunskaper i Officepaketet
För denna roll värderar vi dina personliga egenskaper högt. Vi söker en serviceinriktad person som kan upprätthålla en hög servicenivå och effektivt hantera ärenden, alltid med fokus på att leverera professionell service. Du bör vara kommunikativ och ha förmågan att uttrycka dig tydligt och rakt. Vidare är det viktigt att du är noggrann och ordningsam med en förmåga att korrekt hantera och registrera kunduppgifter och annan relevant information.
Övrig information
- Start: Omgående enligt överenskommelse
- Omfattning: Heltid, 40 h i veckan med arbetstider förlagda mellan 08:00-17:00, måndag - fredag
- Uppdrag: Initialt sex månader med mycket goda chanser till förlängning/överrekrytering såvida alla parter är nöjda
- Placering: Sollentuna
- Viktig information: Bakgrundskontroll kommer genomföras vid eventuell anställning
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Har du frågor?
Lizette Wiedel eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på stv1@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: KYUIV1