My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15108691

Lönespecialist på deltid!

Har du erfarenhet av löneadministration och vill arbeta i en flexibel deltidsroll? Nu söker vi två lönespecialister för ett uppdrag hos vår kund i fordonsindustrin. Här får du möjlighet att använda din kompetens för att hjälpa andra med lönerelaterade frågor och vara en del av en dynamisk bransch.

Ansök här

Plats: Göteborg

Jobbkategori: Ekonomi/juridik/inköp

Omfattning: Deltid, 50%

Startdatum: Omgående

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

I rollen som lönespecialist arbetar du i telefonstöd och hjälper personer med frågor som rör lönehantering. Uppdraget är på deltid med fasta förmiddagstider och är en perfekt möjlighet för dig som söker en strukturerad och betydelsefull roll.

Arbetsuppgifter

Det här är en chans att bli en del av ett uppdrag hos en välkänd aktör i fordonsindustrin, där kvalitet och utveckling står i fokus.

Arbetstider: Måndag till fredag kl. 08.00–11.30.

Dina arbetsuppgifter inkluderar:

  • Hantera lönerelaterade frågor och ge lösningsfokuserat stöd via telefon.
  • Strukturera och dokumentera ärenden noggrant i ärendehanteringssystemet.
  • Samarbeta med kollegor för att säkerställa hög kvalitet i arbetet.
  • Bidra till en effektiv och hjälpinriktad arbetsmiljö.

Vi söker dig som

  • Har erfarenhet av löneadministration eller tidigare har arbetat som lönespecialist.
  • Är tillgänglig måndag-fredag mellan kl 08:00-11:30
  • Är kommunikativ och lösningsorienterad med en stark vilja att hjälpa andra.
  • Har förmågan att arbeta strukturerat och noggrant med dokumentation.
  • Trivs både med självständigt arbete och i samarbete med andra.

Det är meriterande om du har

  • Tidigare erfarenhet av att arbeta i ett ärendehanteringssystem.
  • Arbetat i en support- eller telefonstödjande roll.

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Problemlösande: Du identifierar snabbt behov och levererar effektiva lösningar.
  • Noggrann: Du är uppmärksam på detaljer och säkerställer att allt dokumenteras korrekt.
  • Hjälpsam: Du drivs av att stötta andra och bidra till positiva lösningar.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Kamila Svanberg eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på gbg01@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15108691

Ansök här