Academic Work Logo
Sökresultat
Annons ID: S0ZUXO
Company logo

Orderhandläggare till Piteå!

Är du en detaljorienterad och serviceinriktad person som brinner för att arbeta nära kund och hantera beställningar på ett professionellt sätt? Då kan detta vara din perfekta möjlighet att ta nästa steg i karriären! Vår samarbetspartner i Piteå söker en orderhandläggare som ska kunna börja tjänsten omgående. Låter detta lockande? Ansök redan idag, vi arbetar med löpande urval!

Sökresultat
Annons ID: S0ZUXO
Company logo

Orderhandläggare till Piteå!

Är du en detaljorienterad och serviceinriktad person som brinner för att arbeta nära kund och hantera beställningar på ett professionellt sätt? Då kan detta vara din perfekta möjlighet att ta nästa steg i karriären! Vår samarbetspartner i Piteå söker en orderhandläggare som ska kunna börja tjänsten omgående. Låter detta lockande? Ansök redan idag, vi arbetar med löpande urval!

Piteå

Omgående

Heltid

Konsultuppdrag

Om tjänsten

I rollen som orderhandläggare kommer du att arbeta på uppdrag för vår samarbetspartner, som tillhandahåller innovativa produkter och lösningar till kunder över hela landet men även på global nivå. I denna tjänst är kvalitet, pålitlighet och kundnöjdhet av stor vikt, och vi söker nu en driven person som ska bli en del av deras team. Arbetet innefattar både administrativa arbetsuppgifter och kundkontakt med samarbetspartnerns kunder globalt. Det är viktigt att du som person tycker om att kommunicera och skapa långvariga kundrelationer.

Du erbjuds:

  • En möjlighet att utvecklas inom ett globalt, ledande och expanderande bolag
  • Avancera i din karriär och roll som Customer Support Specialist
  • En dedikerad konsultchef som ser till ditt välmående och din utveckling inom karriären

Tjänsten är på heltid med start omgående/enligt överenskommelse och sträcker sig initialt till våren 2026. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Academic Work och arbetar ute på uppdrag hos vår kund. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

  • Hantera inkommande ordrar, administrera och följa upp ordrar från dina kunder via mejl och telefon.
  • Du kommer att ha en dialog med viktiga kunder, både svenska och internationella, där en professionell och formell ton är avgörande
  • Samarbeta med intern och extern kontakt. Bland annat ha kontakt med andra delar av företaget, inklusive lager och logistik, för att säkerställa att leveranser sker i tid
  • Arbeta inom administrativ support, se till att CRM-systemet (Salesforce) används effektivt och bidra till implementeringen under hösten.
  • Arbeta ständigt med kundservice och försäljning, du ska lära dig om vår samarbetspartners produkter och tjänster, för att kunna ge bästa möjliga bemötande och förhandla med kunder vid behov

Vi söker dig som

  • Har minst en gymnasieexamen inom relevant område, gärna inom ekonomi eller IT
  • Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift, då båda språken förekommer i det dagliga arbetet
  • Har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundservice mot B2B
  • Har god datavana samt goda kunskaper inom Office-paketet

Det är meriterande om du bor/har anknytning till Piteå. Vi ser det även som positivt om du har arbetat inom en liknande tjänst och inom industri/produktion.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Hjälpsam
  • Ordningsam
  • Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Har du frågor?

Moa Sällström eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på ume03@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: S0ZUXO

Nowhere Networks

Nätverkstekniker till Nowhere Networks!

Nowhere Networks

Stockholm

Heltid

Rekrytering

för 7 minuter sedan

Michaël Berglund

Ansvarig för Affärsstöd till Michaël Berglund

Michaël Berglund

Stockholm

Heltid

Rekrytering

för 40 minuter sedan

Kiona Sweden AB

Systemingenjör till Kiona

Kiona Sweden AB

Gustavslundsvägen 137, 6tr, 167 51 Bromma

Heltid

Rekrytering

för 43 minuter sedan

Fryksdalens Sparbank

Företagsrådgivare till Fryksdalens Sparbank i Torsby

Fryksdalens Sparbank

Torsby

Heltid

Konsultuppdrag

för 1 timme sedan

Orderhanterare till välkänt teknikbolag i Västerås!

Västerås

Heltid

Konsultuppdrag

för 1 timme sedan

Erfarenhet av AutoCAD och ellära?

Stockholm

Heltid

Konsultuppdrag

för 9 timmar sedan

Erfaren testledare till storbank!

Stockholm

Heltid

Konsultuppdrag

för 9 timmar sedan

Studerande Executive Assistant/Office Manager

Stockholm

Deltid

Konsultuppdrag

för 14 timmar sedan

SWECO Sverige AB

Projekteringsledare inom VA-process till Sweco!

SWECO Sverige AB

Sundsvall, Östersund, Umeå

Heltid

Rekrytering

för 15 timmar sedan

SWECO Sverige AB

Teknikansvarig maskin till Sweco!

SWECO Sverige AB

Sundsvall, Östersund, Umeå

Heltid

Rekrytering

för 15 timmar sedan