
Norsktalande kundtjänstmedarbetare till företag i Trollhättan
Är du en person som brinner för att ge kunder ett extra fint bemötande vid varje tillfälle? Då är du rätt för vårt kunds internationella kundserviceteam, där en fantastisk kultur och starkt samarbete genomsyrar allt vi gör. Vi gör löpande urval, så skicka in din ansökan redan idag!

Norsktalande kundtjänstmedarbetare till företag i Trollhättan
Är du en person som brinner för att ge kunder ett extra fint bemötande vid varje tillfälle? Då är du rätt för vårt kunds internationella kundserviceteam, där en fantastisk kultur och starkt samarbete genomsyrar allt vi gör. Vi gör löpande urval, så skicka in din ansökan redan idag!
Trollhättan
April/Maj
Heltid, 37,5h/vecka
Konsultuppdrag
Om tjänsten
Vi söker en norsktalande kundtjänstmedarbetare till vår kund med kontor i Trollhättan. Här får du möjlighet att vara en del av ett snabbt växande och innovativt företag inom skönhet och hälsa. Företaget har dessutom blivit utnämnt till Great Place to Work flera år i rad och värdesätter samarbete och gemenskap.
På det moderna kontoret i Trollhättan kommer du att ingå i ett team som hanterar den norska kundtjänsten. Du kommer att samarbeta nära med både svenska och danska kollegor samt andra delar av organisationen. Som kundtjänstmedarbetare hos vår kund får du en varierad arbetsdag där du är första kontaktpunkt för kunder som behöver hjälp och rådgivning om deras marknadsledande och spännande varumärken. Med din goda kommunikationsförmåga och servicekänsla säkerställer du att kunderna får bästa möjliga hjälp. Tillsammans med dina kollegor på kundserviceavdelningen kommer du att möta nyfikna kunder över telefon.
Hos vår kund kommer du arbeta 37,5 timmar per vecka med följande arbetstider: 08.30-16.30 måndagar-fredagar. Perioden för uppdraget gäller från april/maj till september ut. Där det finns möjlighet att påbörja på deltid för att sedan gå upp till heltid under sommarperioden.
Du erbjuds
- Hybridarbete, två dagar hemma och tre på kontoret
- Massage en gång per vecka under arbetstid
- Personlig förbrukning av vår kunds produkter
- Gemensam frukost en dag i veckan
- Fri tillgång till kaffe, te, kolsyrat vatten samt frukt och självklart en och annan fika
Arbetsuppgifter
Du kommer bland annat hantera samtal och mail kring exempelvis:
- Produktinformation och rådgivning
- Betalningsmöjligheter
- Hantera beställningar och uppsägningar
- Uppföljningssamtal för att säkerställa att kunden trivs med produkten
- Tips och rekommendationer med fokus på merförsäljning
Vi söker dig som
- Har en avslutad gymnasieutbildning
- Har arbetserfarenhet av en serviceinriktad roll
- Har god dator- och systemvana
- Har goda kunskaper i svenska, norska och engelska både i tal och skrift, då det krävs i det dagliga arbetet
Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet inom försäljning
- Jobbat med kundtjänst över telefon
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Hjälpsam
- Stresstolerant
- Ansvarstagande
- Resultatinriktad
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Har du frågor?
Lina Matzewska eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på gbg01@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 90RKSC