My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15108960

Supply Chain Coordinator 80-100% till Medtech-bolag

Vill du vara en nyckelspelare i vår kunds verksamhet och bidra till deras framgång? Vi söker nu en driven och strukturerad Supply Chain Coordinator som trivs i en bred roll med varierande arbetsuppgifter.

Ansök här

Plats: Göteborg

Jobbkategori: Lager / Logistik

Omfattning: Heltid, 80-100%

Startdatum: Omgående

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Arbetsuppgifter

Som Supply Chain Coordinator kommer du att ha en central roll i kundens dagliga verksamhet. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat:

  • Orderhantering och fakturering
  • Koordinering och planering av produktionsarbetsorder
  • Hantering av dagliga varuflöden, inklusive inkommande och utgående gods
  • Administrativt stöd inom inköp och logistik
  • Planering och övervakning av logistiska processer för att säkerställa smidiga leveranser
  • Hantering av inköpsorder, bokning av transporter samt tull- och fraktfrågor
  • Du kommer även att ha ansvar för ekonomiadministration och vara backup för leverantörsbetalningar

Vi söker dig som

  • Har erfarenhet av logistik och ekonomi
  • Har erfarenhet av orderadministration och serviceorienterade roller
  • Har obehindrade kunskaper i engelska och svenska - krävs i det dagliga arbetet
  • Har goda kunskaper i Microsoft Office, särskilt Excel

Det är meriterande om du har

  • Erfarenhet av att arbeta inom försörjningskedjan
  • God vana av att arbeta i ett internationellt bolag

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Hjälpsam
  • Målmedveten
  • Ordningsam
  • Ansvarstagande

Vi söker dig som är ansvarsfull, noggrann och har ett öga för detaljer. Du trivs i en självständig roll men har också en god samarbetsförmåga. Du är skicklig på att hantera många uppgifter samtidigt och drivs av att ge utmärkt service till både kunder och kollegor.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Amanda Rees Fager eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på gbg01@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15108960

Ansök här