Academic Work Logo
Sökresultat
Annons ID: 7T82SX
Company logo

Kontorsstöd sökes till ett kortare uppdrag!

Vi söker en organiserad och serviceinriktad person som trivs med att koordinera, ge stöd och skapa struktur. I denna roll får du möjligheten att bidra till en välfungerande kontorsmiljö och se till att allt flyter smidigt i vardagen. Här blir du en del av en spännande organisation med en viktig samhällsuppgift.

Sökresultat
Annons ID: 7T82SX
Company logo

Kontorsstöd sökes till ett kortare uppdrag!

Vi söker en organiserad och serviceinriktad person som trivs med att koordinera, ge stöd och skapa struktur. I denna roll får du möjligheten att bidra till en välfungerande kontorsmiljö och se till att allt flyter smidigt i vardagen. Här blir du en del av en spännande organisation med en viktig samhällsuppgift.

Stockholm

Omgående

Heltid, kortare uppdrag

Konsultuppdrag

Om tjänsten

Vår kund är en av landets största folkrörelser och arbetar för att skapa goda boendeförhållanden för alla. De driver frågor som rör bostäder och samhällsutveckling – och nu söker de en ny kollega som vill bidra till deras viktiga arbete!

Som kontorsstöd kommer du att ha en central roll i att hålla kontoret välfungerande och trivsamt. Du hanterar lokalfrågor, materialbeställningar och administrativa uppgifter. I receptionen är du den första kontakten för besökare och ser till att både externa gäster och interna medarbetare får den hjälp de behöver.

Utöver detta sköter du posthantering, hålla ordning i gemensamma ytor, enklare IT-support samt samordnar möten och event. Du har också kontakt med fastighetsvärden och ansvarar för administration kring felanmälningar och förbättringsförslag. Det här är en roll för dig som är lösningsorienterad, självgående och trivs i en dynamisk miljö där service och struktur går hand i hand.

Detta är ett heltidsuppdrag, via Academic Work, som förväntas pågå i 3 månader. Vi kan ej garantera en längre uppdragstid i dagsläget. Arbetet sker på plats i Globen-området och kontorstider gäller måndag-fredag.

Arbetsuppgifter

  • Ansvar för kontorets drift, trivsel och lokalfrågor
  • Administrera post, material, fakturor och felanmälningar
  • Hantera reception, besökare, telefon och infomail
  • Samordna möten, beställningar och tryck/utskick
  • Ge stöd i kontorsrutiner, IT och lokaländringar

Vi söker dig som

  • Har en avslutad gymnasieutbildning
  • Har tidigare arbetslivserfarenhet från kontorsmiljö samt administrativ vana
  • Tidigare arbetat inom service
  • Har goda kunskaper i Office-paketet
  • Kommunicerar obehindrat i svenska, både i tal och i skrift - då du förväntas kommunicera i tal och skrift i det dagliga arbetet

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Strukturerad och självgående
  • Serviceinriktad och ha en god samarbetsförmåga

Vår rekryteringsprocess

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Har du frågor?

Vianne Caroan eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på sth1@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 7T82SX

Åh nej!

Tyvärr gav sökningen inga träffar. Detta kan bero på att vi för närvarande inte har några jobb som matchar din sökning. Försök gärna att bredda sökningen om möjligt.