Academic Work Logo
Sökresultat
Annons ID: PBEJXT
Company logo

Receptionist på deltid!

Är du studerande och på jakt efter ett extrajobb som ger dig viktig erfarenhet inom kundservice? I vår kunds reception välkomnas du till en grupp kompetenta kollegor och ges chansen att ta stort ansvar för internadministration, kunders besöksupplevelser och vara företagets varumärke utåt. Välkommen in!

Sökresultat
Annons ID: PBEJXT
Company logo

Receptionist på deltid!

Är du studerande och på jakt efter ett extrajobb som ger dig viktig erfarenhet inom kundservice? I vår kunds reception välkomnas du till en grupp kompetenta kollegor och ges chansen att ta stort ansvar för internadministration, kunders besöksupplevelser och vara företagets varumärke utåt. Välkommen in!

Rotebro

Enligt överenskommelse, så snart som möjligt

Deltid, 2-3 dagar/vecka

Konsultuppdrag

Om tjänsten

Vi söker studenter som vill arbeta extra i vår kunds växel och reception. Växeln delas mellan ett annat kontor och huvudkontoret i Rotebro. Som receptionist är du ansiktet utåt i receptionen och den första personen besökare möter eller träffar på telefon. Till det här uppdraget letar vi efter dig som älskar att bemöta människor och bidra till starka serviceupplevelser. Omfattningen på uppdraget är 2-3 dagar/vecka.

Du erbjuds

  • Ett meriterande extrajobb där du får värdefull erfarenhet av service och administration
  • Möjlighet att kombinera med både lugna och intensiva studieperioder, tack vare att ni är flera konsulter som hjälps åt att ställa upp på arbetspass

Arbetsuppgifter

  • Ta emot besökande i receptionen och assistera vid inskrivningar i deras digitala besökssystem
  • Bemanna mail och växeltelefon, samt hänvisa och koppla vidare internt till exempelvis tekniska säljare eller order, faktura och returhantering
  • Ansvara för posthantering, både in- och utgående
  • Se till att konferensrum och gemensamma ytor ser presentabla ut

Vi söker dig som

  • Studerar på eftergymnasial nivå med minst två terminer kvar av studierna
  • Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Det är meriterande om du har

  • Tidigare erfarenhet av arbete i reception eller kundtjänst
  • Erfarenhet av service från exempelvis butik eller annan servicefunktion
  • Erfarenhet av att organisera och förbereda inför konferenser

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Hjälpsam
  • Respektfull
  • Initiativtagande

Övrig information:

  • Start: Omgående
  • Arbetstid: kontorstider, med möjlighet att arbeta halv- eller heldagar
  • Du behövs vid såväl planerade ledigheter som plötslig sjukfrånvaro, vilket kräver flexibilitet att stundtals kunna ställa upp vid kort varsel

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Har du frågor?

Emma Nydén eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på sth1@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: PBEJXT

Aktiebolaget Trav och Galopp

Studerande betting assistants till ATG!

Aktiebolaget Trav och Galopp

Bromma

Deltid

Konsultuppdrag

för 1 vecka sedan

Academic Work Sweden AB

Staffing & Recruitment Assistant till Academic Work i Stockholm

Academic Work Sweden AB

Solnavägen 3h, 113 63, Stockholm

Deltid

Rekrytering

för 1 vecka sedan

Studerande Executive Assistant/Office Manager

Stockholm

Deltid

Konsultuppdrag

för 3 veckor sedan