
Customer Support Agent till Aspia
Det här är ett uppdrag för dig som vill arbeta på en teknisk support och har ett intresse för ekonomi. I rollen som Customer Support Agent kommer du ge stöd till kundanvändare och interna medarbetare som arbetar i Aspias affärssystem och dess integrerade undersystem.

Customer Support Agent till Aspia
Det här är ett uppdrag för dig som vill arbeta på en teknisk support och har ett intresse för ekonomi. I rollen som Customer Support Agent kommer du ge stöd till kundanvändare och interna medarbetare som arbetar i Aspias affärssystem och dess integrerade undersystem.
Aspia AB
Torsgatan 21
Omgående
Heltid
Konsultuppdrag
Om tjänsten
Academic Work söker, för Aspias räkning, dig som vill arbeta i en teknisk support på ett växande bolag inom redovisning, lön och skatt. Bolaget arbetar i ett egenutvecklat affärssystem som kunder och interna medarbetare använder. Rollen innefattar hantering av inkommande ärenden via telefon och mejl, med fokus på handläggning, felsökning och navigering vid användarproblem.
Vi söker dig som kan börja omgående där uppdraget initialt sträcker sig sex månader men där målet med uppdraget är att det efter sex månader ska övergå till en fastanställning hos Aspia. Du kommer att utgå från Aspias kontor på St: Eriksplan där du förväntas arbeta på plats fem dagar i veckan.
Du erbjuds
- Ett långsiktig uppdrag där målet är fastanställning hos Aspia
- Ett sammansvetsat team med en välkomnande och inkluderande kultur samt en engagerad Team Leader
- Breddad kompetens inom kundsupport, ärendehantering, IT och ekonomi
- En engagerad konsultchef från Academic Work som kommer stötta och coacha dig i din fortsatta karriär
Arbetsuppgifter
- Hantering av ärenden via mejl och telefon
- First point of contact för kundanvändare och interna medarbetare vid felsökning av tekniska problem i Aspias affärssystem och dess integrerade undersystem
- Upprätthålla ett samarbete med systemtekniker, förvaltare samt tredjepartleverantörer
- Bidra till förbättring och utveckling av processer och rutiner
Vi söker dig som
- Har tidigare erfarenhet inom kundsupport och/eller administration
- Har god system- och datorvana
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
Det är meriterande om du har
- Kunskap och/eller erfarenhet inom ekonomi och/eller IT
- Tidigare erfarenhet inom redovisnings- och/eller affärssystem
Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och din potential i rollen. Därför ser vi att du besitter nedan personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Lösnings- och kvalitetsinriktad
- Kommunikativ
- Ansvarstagande
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Aspia AB
Vill du veta mer om Aspia? Klicka här!
Har du frågor?
Nelly Hedin eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på sth5@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: RWHSLI