Academic Work Logo
Sökresultat
Annons ID: T727SV
Company logo

First Line Support till ledande Drivmedelsbolag

Vi söker dig som är en serviceinriktad och problemlösande lagspelare. Vi söker dig som vill ha en kommunikativ roll och bli en del av det härliga team! Välkommen in med din ansökan idag!

Sökresultat
Annons ID: T727SV
Company logo

First Line Support till ledande Drivmedelsbolag

Vi söker dig som är en serviceinriktad och problemlösande lagspelare. Vi söker dig som vill ha en kommunikativ roll och bli en del av det härliga team! Välkommen in med din ansökan idag!

Bromma Blocks

Omgående

Heltid, 40/h vecka

Konsultuppdrag

Om tjänsten

Academic Work söker för kunds räkning en driven och serviceinriktad kundtjänstmedarbetare. Bolaget är en känd aktör inom drivmedelbranschen med stationer runt om i Sverige. Du kommer att ingå i ett härligt och sammansvetsat team på 5 personer som gemensamt jobbar för att skapa bästa möjliga service och kundupplevelse för deras privatkunder. Teamet består av härliga och sociala kollegor som gillar att ha roligt tillsammans på jobbet. Här kommer du få ta del av ett spännande och tryggt företag med goda värderingar som värdesätter alla sina medarbetare högt!

Viktig info

  • Arbetstider: 07.50 - 16.30 (40 min lunch)
  • Ej möjligt att jobba på distans

Du erbjuds en gedigen introduktion i början av tjänsten för att få bästa möjliga förutsättningar. Du kommer att både få stöttning av teamet samt din närmsta rapporterande chef.

Arbetsuppgifter

  • Hantera inkommande ärenden från kunder via samtal, chatt och mejl
  • Hantera faktura-, saldo- och kvittofrågor
  • Hantera tekniska frågor om kunds betalapp
  • Hantera produktfrågor och felanmälningar
  • Samarbeta internt med ärendeuppföljning

Vi söker dig som

  • Har en avklarad gymnasial utbildning
  • Har tidigare arbetslivserfarenhet inom service som bedöms relevant
  • Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, då det används i det dagliga arbetet
  • Har goda kunskaper i Outlook och MS Office

Det är meriterande om du har

  • Tidigare arbetslivserfarenhet inom support eller kundtjänst, där de primära arbetsverktygen var telefon, chatt och mejl
  • Tidigare erfarenhet/kunskap i ärendehanteringsystem
  • Kunskap i Salesforce

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Stresstolerant
  • Social
  • Ansvarstagande
  • Intellektuellt nyfiken
  • Respektfull

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Har du frågor?

Julia Cenner eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på stv5@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: T727SV

Zendr AB

Junior Customer Success Manager till Zendr

Zendr AB

Frösundaviks allé 15, 169 70 Solna

Heltid

Rekrytering

för 6 dagar sedan

Zendr AB

Kundtjänstmedarbetare till Zendr

Zendr AB

Frösundaviks allé 15, 169 70 Solna

Heltid

Rekrytering

för 6 dagar sedan

Kundtjänstmedarbetare med bakgrund inom optik

Kista

Heltid

Konsultuppdrag

för 1 vecka sedan

Kundsupport till Parktrade i centrala Stockholm

Stockholm, Östermalm

Heltid

Rekrytering

för 2 veckor sedan

Finsktalande kundtjänstmedarbetare till globalt finansiellt företag!

Stockholm

Heltid

Konsultuppdrag

för 1 månad sedan

Kundservicemedarbetare till elektronikbolag i Huddinge

Huddinge

Heltid

Konsultuppdrag

för 2 månader sedan