My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15105457

Analytisk administratör till Luleå

Motiveras du av att arbeta i ett företag som gör en verklig skillnad i människors vardag och bidrar till samhällsnyttan globalt? Vi söker nu en analytisk administratör till vår kund utanför Luleå. I denna roll kommer du att stötta upp inköpare och planerare och växa med mer ansvar ju mer trygg du blir i rollen. Känner du att detta är något för dig? Ta chansen och skicka in din ansökan redan idag, urval sker löpande!

Ansök här

Plats: Utanför Luleå

Jobbkategori: IT

Omfattning: Heltid

Startdatum: september

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Vår kund utanför Luleå är en ledande producent av hjälpmedel som används inom vården över hela världen. Som analytisk administratör blir du en viktig stöttepelare i ett mindre team på 9 personer. Du blir en del av pågående projekt gällande införandet av nya krav på produkterna, och kommer att stötta kollegorna i teamet med administrativa uppgifter.

Du erbjuds:

  • En arbetsplats med en innovationsinriktad företagskultur med möjlighet till utveckling både personligt och karriärmässigt
  • En strukturerad onboardingprocess med handledning för att säkerställa din framgång och utveckling inom rollen

Du kommer att bli anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Behovet är initialt fram till årsskiftet, men för rätt person finns möjlighet till förlängning.

Arbetsuppgifter

  • Implementera masterdata i affärssystem
  • Införande av projekt och kodning i affärssystemet
  • Fasa in nya produkter i affärssystemet
  • Stötta inköpare och planerare med administrativa uppgifter, tex uppdatera priser i system
  • Delta i projektmöten

Vi söker dig som

  • Har en avslutad examen som på universitet inom industriell ekonomi, inköp, supply chain management eller liknande
  • Har erfarenhet av Microsoft Office, specifikt av Excel
  • Har arbetat i en administrativ roll tidigare och har vana av att hantera olika system
  • Kan obehindrat kommunicera på svenska och engelska, då båda språk förekommer i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du har

  • Erfarenhet av ERP-programvara
  • Erfarenhet av PBI

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Strukturerad
  • Självgående
  • Kvalitetsmedveten

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Malin Dahlberg eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på ume03@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15105457

Ansök här