Vi söker nu en Channel Marketing Lead (B2B) till Samsung Nordics för en tidsbegränsad tjänst mellan oktober 2024 och januari 2026.
Företag: Samsung
Plats: Kista
Jobbkategori: Marketing / Information / Media
Omfattning: Heltid, 40h/v
Startdatum: Oktober 2024 - Januari 2026
Typ av uppdrag: Konsultuppdrag
Övrigt: Möjlighet till distansarbete
Channel Marketing Lead (B2B) sitter i IT-divisionen men samarbetar med kollegor i andra divisioner. Visionen är att leverera marknadsaktiviteter, planer och uppföljning i världsklass tillsammans med externa parter som hjälper Samsung att positionera sig som det främsta varumärket inom B2B-segmentet, för att stödja försäljningen både idag och i framtiden. I det dagliga arbetet ingår att bygga marknadsplaner med våra B2B-kunder, etablera samarbeten med externa partners och genomföra kampanjer.
Vi ser även att du:
För att lyckas i rollen ser vi att du är:
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.
Läs mer om vårt konsulterbjudande härPhilippa Backman eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på stn01@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15105653