info
VARNING! Det cirkulerar just nu felaktiga meddelanden i sociala medier och sms om lediga jobb som inte kommer från Academic Work. Vi vill informera att dessa inte har något med oss att göra och att avsändaren obehörigt använder vårt varumärke. Vårt råd är att inte svara eller agera (t.ex. klicka) på meddelandena. Lediga tjänster söker du tryggt och säkert här på vår webbsida
close
My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15106775

Långsiktigt uppdrag inom outbound för studenter!

Vill du hjälpa människor att hitta lösningar på ekonomiska utmaningar? Bli en del av vårt peppande team och gör skillnad genom att vägleda personer som fått inkassokrav. Perfekt extrajobb för dig som student att kombinera med studierna. Låter det intressant? Sök nu!

Ansök här

Plats: Hammarby sjöstad

Jobbkategori: Kundtjänst

Omfattning: Deltid, 8h/vecka och mer under vinter och sommar.

Startdatum: Omgående

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

I den här rollen är telefonen ditt främsta verktyg! Vår kund är ett inkassobolag ägt av en norsk storbank, de växer snabbt och vill nu stärka sitt team. Som en del av operations kommer du att arbeta med att ringa upp kunder som har betalningssvårigheter och hjälpa dem att skapa kontakt och kunna lägga upp en betalningsplan. Tillsammans med andra studenter i teamet, som idag består av tre personer, bidrar du till att nå betalningsuppgörelser. Vi söker nu fyra nya konsulter genom Academic Work.

Kontoret är centralt beläget i Hammarby Sjöstad, nära restauranger och fina promenadstråk. Arbetstiderna är flexibla, två dagar i veckan, med pass 11.30-15:30 eller 15:30-19:30.

För att bli aktuell för tjänsten kommer det göras en bakgrundskontroll.

Du erbjuds

  • Ett flexibelt och meriterande extrajobb
  • En dedikerad konsultchef och karriärpartner

Vi söker dig som

  • Har minst två år kvar av dina studier
  • Tidigare erfarenhet inom service
  • Tidigare erfarenhet av kundtjänst och telefonvana
  • Flytande kunskaper i svenska och engelska då du kommer använda språken i tjänsten

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Optimistisk
  • Hjälpsam
  • Stabil
  • Respektfull

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Matilda Ljungström eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på sth1@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15106775

Ansök här