My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15105663

Logistikspecialist till PayEx!

Är du på jakt efter ett långsiktigt arbete där du kan få utveckla din tekniska kompetens och dina färdigheter inom lager? Har du dessutom en god prioriteringsförmåga och en stark ansvarskänsla? Då kan det vara dig vi söker för rollen som logistikspecialist till PayEx. Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Ansök här

Plats: Kungsängen

Jobbkategori: Lager / Logistik

Omfattning: Heltid

Startdatum: Mitten av augusti alternativt senare

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Academic work söker för PayEx räkning en logistikspecialist. I rollen kommer du att ha ett nära samarbete med dina två kollegor där ni tillsammans kommer att ansvara för den dagliga planeringen, vilket exempelvis kan handla om planering för leveranser eller större orders. Du kommer bli upplärd av dina kollegor för att kunna installera, konfigurera och aktivera programvaran innan orden paketeras och skickas till kund. Dina arbetstider är från 8-17 på plats på lagret ute i Kungsängen, parkering tillhandahålls.

PayEx är en nordisk grupp med cirka åttahundrafemtio medarbetare i fyra länder och sedan 2017 ett helägt dotterbolag till Swedbank. I PayEx-koncernen ingår också Swedbank Pay, som erbjuder kompletta betallösningar för butik och e-handel. Sedan starten på Gotland 1972 driver de utvecklingen inom sin bransch och är idag Nordens främsta experter på fakturerings- och finansieringstjänster. De hjälper dagligen våra kunder med alla typer av tjänster inom rating och billing, faktura- och reskontrahantering, inkasso, kredithantering och finansiering.

Denna tjänst kräver utdrag från belastningsregistret, vänligen ansök om detta hos polisen i samband med att du skickar in din ansökan då det kan ta upp till två veckor att få hem. Rätt utdrag hittar du här!

Arbetsuppgifter

  • Installera, konfigurera och aktivera programvaran.
  • Ansvara för lagerhantering och att lagersaldon stämmer.
  • Säkerhetsställ att kortterminalen levereras korrekt.
  • Hantera inkommande och utgående leveranser.
  • Kvalitetskontroll av returnerade produkter.
  • Säkerställa att fakturaunderlaget för levererade och reparerade produkter är korrekta och enligt avtal.
  • Tillhandahålla stöd och relevant information för PayEx prognoser för beställning av nya produkter från leverantörer.
  • Säkerställa en ren, säker och praktisk arbetsmiljö.

Vi söker dig som

  • Har en avslutad gymnasial utbildning, förslagsvis inom teknik.
  • Har ett stort tekniskt intresse, vilket exempelvis kan innebära förståelse för nätverksdelar.
  • Har körkort samt tillgång till bil, då det krävs för det geografiska läget.

Det är meriterande om du har

  • Tidigare erfarenhet av lager.
  • Tidigare erfarenhet av kortterminaler.

Rollen kräver att du som person är ansvarstagande och flexibel, att du kan se vad som behöver göras och kunna prioritera utifrån det. Vi ser även att du som person är stresstålig och kan hantera båda toppar och dalar.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Förändringsbenägen
  • Tillitsfull
  • Stresstolerant
  • Social

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Beatrice Hyllstam eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på sts06@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15105663

Ansök här