My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15105148

Management team assistant till internationellt bolag

Nu har du möjligheten att få vara med och arbeta som assistent till ett managementteam på ett internationellt bolag! 🌎 Vi letar efter dig som är driven, gillar att ta egna initiativ och trivs att arbeta i ett högt tempo. Stämmer detta in på dig? Passa då på att ansöka denna tjänst redan idag, då urval sker löpande.

Ansök här

Plats: Malmö

Jobbkategori: HR/kontor/administration

Omfattning: Deltid, 50%

Startdatum: September 2024

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Ta chansen att få bli en del av ett tillåtande företag som uppmuntrar sina medarbetare att ta egna initiativ och därmed få arbeta tillsammans med motiverande kollegor. Rollen är på 50% med start i september 2024.

I denna roll som assistent till managementteamet kommer du få samarbeta med dina kollegor både nationellt och internationellt. Din roll som assistent innefattar att stötta övriga kollegor i teamet med diverse blandade arbetsuppgifter. Rollen är bred och det är därför mycket viktigt att du som person är hungrig på att lära dig nya saker och vara till stöttning för dina kollegor där behov finns. Arbetsuppgifterna innehåller olika administrativa uppgifter så som till exempel att skapa PowerPoint-presentationer, skriva mötesanteckningar, boka resor med mera. Du har även som uppgift att hantera övriga saker på kontoret för dina kollegor som till exempel samordna mötesrum, anordna afterworks och andra event och ansvara för kontorets bilar. Ingen dag är sig den andra lik! Detta är alltså rollen för dig som gillar högt tempo, att hjälpa andra och ser initiativtagande som en naturlig del av ditt arbete.

Du erbjuds

  • En arbetsplats på ett internationellt bolag där du vardagligen får ha kontakt med kollegor från olika kulturer
  • En arbetsplats där det inom kulturen är viktigt att man har roligt tillsammans
  • En konsultroll på 50% i 4 månader

Vi söker dig som

  • Tidigare har haft ett administrativt arbete och har arbetat i en assisterande roll
  • Har en mycket god datorvana och är trygg i att arbeta i Office365
  • Kan tala och skriva flytande engelska, då det används dagligen i arbetet
  • Kan tala och skriva god svenska, flertalet kollegor kommunicerar på svenska
  • Har B-körkort

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Initiativtagande
  • Serviceinriktad
  • Samarbetsinriktad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Nellie Engström eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på mal01@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15105148

Ansök här