info
VARNING! Det cirkulerar just nu felaktiga meddelanden i sociala medier och sms om lediga jobb som inte kommer från Academic Work. Vi vill informera att dessa inte har något med oss att göra och att avsändaren obehörigt använder vårt varumärke. Vårt råd är att inte svara eller agera (t.ex. klicka) på meddelandena. Lediga tjänster söker du tryggt och säkert här på vår webbsida
close
My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15106808

Office & Culture Coordinator på deltid!

Trivs du i ett pulserande kontorsliv? Vi letar nu efter en Office & Culture Coordinator till ett spännande företag! Är du en engagerad person med öga för detaljer? Ta chansen och sök redan idag, vi jobbar med löpande rekrytering!

Ansök här

Plats: Stockholm

Jobbkategori: HR/kontor/administration

Omfattning: Deltid, måndagar & torsdagar

Startdatum: Omgående

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Vi söker en engagerad och självgående student för att stödja cheferna på ett spännande företag inom media. I rollen som Office & Culture Coordinator bidrar du till att skapa en positiv och inspirerande kontorsmiljö för företagets medarbetare. Rollen innefattar bland annat hantering av administrativa uppgifter, likväl som att hjälpa till vid events och kulturdrivande aktiviteter. Du rapporterar till Head of People & Culture.

Arbetsuppgifter

  • Ansvara för den dagliga driften av kontoret, inklusive beställning av kontorsmaterial, hantering av post och administration.
  • Säkerställa att kontorsutrymmena är välorganiserade och fungerar effektivt.
  • Koordinera möten och evenemang samt hantera konferensrum och bokningar.
  • Assistera med resebokningar och andra administrativa uppgifter.

Vi söker dig som

  • Är flytande i det svenska och engelska språket då det används i det dagliga arbetet
  • Studerar en eftergymnasial utbildning inom personal/HR eller likvärdigt och har minst ett år kvar
  • Har goda kunskaper inom Outlook och Excel
  • Är tillgänglig för arbete på måndagar och torsdagar

Vi letar efter en person med en självgående attityd och förmågan att navigera smidigt genom varierande arbetsuppgifter. En positiv och öppen person, som kan ta egna initiativ och hjälpa till där det behövs.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Hjälpsam
  • Initiativtagande
  • Ordningsam
  • Ansvarstagande
  • Intresse av att arbeta ur ett mångfaldsperspektiv

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Fanny Lundbäck eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på stv1@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15106808

Ansök här