info
VARNING! Det cirkulerar just nu felaktiga meddelanden i sociala medier och sms om lediga jobb som inte kommer från Academic Work. Vi vill informera att dessa inte har något med oss att göra och att avsändaren obehörigt använder vårt varumärke. Vårt råd är att inte svara eller agera (t.ex. klicka) på meddelandena. Lediga tjänster söker du tryggt och säkert här på vår webbsida
close
My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15107248

Receptionist på heltid sökes

Tillsammans med vår kund söker vi en glad och serviceinriktad receptionist för arbete på huvudkontoret på Kungsholmen. Brinner du för service så är detta helt rätt roll för dig!

Ansök här

Plats: Kungsholmen

Jobbkategori: HR/kontor/administration

Omfattning: Heltid

Startdatum: 14 oktober t.o.m. årsskiftet

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Tillsammans med vår kund söker vi en social, glad och serviceinriktad person till rollen som receptionist. Den röda tråden för dina arbetsdagar är att säkerställa riktigt god service och kundbemötande till besökare.

Hur ser en dag ut? Du kommer att jobba på plats hos en av vår kunds kunder, ett teknikföretag, som har kontor på vackra Kungsholmen. Du ansvarar för att ge trevlig och glad service till besökare samt välkomna besökare till kontoret. Vidare svarar du i växeltelefon, svarar på mail, bokar mötesrum, tar emot catering beställningar, brygger kaffe och ser till att receptionen är i ett fint skick. Uppgifter utöver dessa kan tillkomma då du är spindeln i nätet som säkerställer servicen i byggnaden. Vi ser gärna att du arbetar proaktivt och är initiativtagande i ditt arbetssätt.

Praktisk information:

  • Konsultuppdrag via Academic Work
  • Start 14 oktober och förväntas pågå till årsskiftet
  • Arbetstider enligt kontorstider och schema

Vi söker dig som

  • Har erfarenhet av service och kundbemötande
  • Har god datavana
  • Har flytande kunskaper i både svenska och engelska, då båda språken används i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du har

  • Erfarenhet av arbete i reception

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Serviceinriktad
  • Positiv och glad
  • Initiativtagande och stresstålig

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Ellen Smits eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på sth1@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15107248

Ansök här