Ett öppet kontorslandskap fyllt med personer som brinner för problemlösning och IT-support - låter det som din nästa arbetsplats? Som servicedeskmedarbetare kommer du stötta användare med IT-support via telefon, mail och ärendehanteringssystem. Är du den vi söker? Varmt välkommen med din ansökan.
Plats: Sandviken
Jobbkategori: IT
Omfattning: Heltid
Startdatum: Efter sommaren
Typ av uppdrag: Konsultuppdrag
Som servicedeskmedarbetare är du första kontakten för företagets medarbetare kopplat till IT-relaterade ärenden. Arbetet inom 1st-line support följer ofta tydliga rutiner, vilket gör denna roll perfekt för dig som vill bygga på din kunskap och erfarenhet inom IT-support.
Du erbjuds
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.
Läs mer om vårt konsulterbjudande härJohan Andersson eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på gav01@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15105760