My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15107507

Leveransplanerare till Anticimex

Anticimex Aktiebolag

Vi söker en strukturerad leveransplanerare med fokus på service och logistik. I denna roll hanterar du bokningar, kundsupport och teknikersupport via telefon och dator. Bli en viktig del av vårt team hos Anticimex!

Ansök här

Företag: Anticimex Aktiebolag

Plats: Västertorpsvägen 135, Hägersten

Jobbkategori: Kundtjänst

Omfattning: Heltid, vikariat till 2024-12-31

Startdatum: Omgående

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Vår kund Anticimex är ett globalt företag som specialiserar sig på skadeförebyggande tjänster. Företaget hjälper både privatpersoner och företag att skydda sina byggnader och verksamheter genom att identifiera och åtgärda risker som fukt, skadedjur och bränder. Du kommer att vara en del av ett engagerat och drivet team där du kommer arbeta självständigt och driva egna processer. Teamet består av tre personer där samarbete och flexibilitet är centrala delar i arbetet.

För att trivas i rollen är det viktigt att du trivs med att prata i telefon och förstår att kundens behov kommer i första hand!

Tjänsten ett vikariat på tre månader med start omgående till och med årsskiftet. Arbetstider: 07:00-16:00

Du erbjuds

  • Möjligheten att utvecklas inom kundrelationer och service
  • Eventuell möjlighet att uppdraget blir förlängt

Arbetsuppgifter

  • Hantering av logistik och bokning av kunder samt teknikersupport
  • Planering och omplanering av besiktningar
  • Mailhantering och hantering av av- och ombokningar
  • Uppföljning av uppdrag

Vi söker dig som

  • Har en avslutad gymnasieutbildning
  • Brinner för god service och kundrelationer
  • Har tidigare erfarenhet av arbete som sker över telefon, ex. kundtjänst mm
  • Är strukturerad och har god kommunikationsförmåga
  • Har mycket goda kunskaper i engelska och svenska

Det är meriterande om du har

  • Arbetat i en likande roll

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Kommunikativ
  • Strukturerad
  • Flexibel
  • Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Lina Ericsson eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på sth1@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15107507

Ansök här