My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15107587

Serviceinriktad medarbetare sökes till fintech-banken Brocc!

Har du tidigare arbetat inom service och ute efter en fartfylld heltidstjänst hos ett spännande bolag? Se hit! Vi söker dig som har telefonvana, är lösningsorienterad och är orädd för utmaningar. Välkommen med din ansökan - urval sker löpande!

Ansök här

Företag: Brocc Finance AB

Plats: Götgatan 78, 118 30 Stockholm

Jobbkategori: Kundtjänst

Omfattning: Heltid, arbetstider ca 8.30-17 mån-fre

Startdatum: Omgående, enligt överenskommelse

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Brocc är ett snabbt växande fintechbolag vars mål är att skapa en mer rättvis finansbransch. Det som driver företaget och dess medarbetare är möjligheten att kunna utmana, omfördela och därmed ge bättre villkor till alla. Brocc är inne i en spännande fas där de nu har behov att stärka upp sitt team inom kundservice.

Som medarbetare på Brocc kommer du spela en nyckelroll i verksamheten där du kommer ha möjlighet att påverka företaget och göra skillnad. Detta är början på en spännande resa och det kommer att finnas möjlighet att få vara med och forma operationsavdelningen. Du kommer ha telefonen som främsta redskap och ska trivas med att prata i telefon med kunder.

Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt enligt överenskommelse, med arbetstider måndag-fredag 8.30-17.00.

Du erbjuds

  • En långsiktig heltidstjänst!
  • Samla på dig meriterande erfarenhet inom bankbranschen samt kredit- och inkassohantering!
  • Vara med på tillväxtresan hos en modern bank! Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

  • Hantera kundärenden över telefon
  • Rådgiva kunderna och hjälpa kunderna med frågor kring krediter, betalningsplaner etc.
  • Påminna kunderna att betala och sätta upp en betalningsplan framåt tillsammans med kunderna
  • Kravhandläggning och övrig administration

Vi söker dig som

  • Uppskattar kundkontakt över telefon och kan anpassa budskapet efter kundens behov
  • Har tidigare erfarenhet av service, gärna från bank-/finansbranschen
  • Har arbetat med telefon som närmaste arbetsverktyg
  • Talar och skriver svenska obehindrat

Det är meriterande om du har

  • Har tidigare erfarenhet av collections/pre collection/kravhandläggning/inkasso

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Serviceinriktad
  • Prestigelös
  • Lösningsfokuserad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Molly Rytter eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på stv5@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15107587

Ansök här