My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15108894

Är du WBF Invest nya koordinator på 50%?

Vill du vara ansiktet utåt och skapa trivsel på kontor? WBF Invest söker en strukturerad och positiv koordinator som trivs med att hålla ordning och ge service i världsklass. Om du gillar varierade arbetsuppgifter och att bidra till en välfungerande kontorsmiljö, då kan detta vara jobbet för dig!

Ansök här

Företag: WBF Invest AB

Plats: Designvägen 3, Mölnlycke

Jobbkategori: HR/kontor/administration

Omfattning: Deltid, 20 h i veckan

Startdatum: Februari

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Vi söker för vår kunds räkning en koordinator på 50%. Strax utanför Göteborg sitter vår kund som är ett management- och investeringsbolag inriktat på bygg- och fastighetslösningar.

Vi ser att du är tillgänglig om 50%, helst på förmiddagar mellan KL 8-12 för att hjälpa till i receptionen och på kontoret med koordinerande uppgifter. Dina arbetsuppgifter kan komma att variera utefter verksamhetens behov men primärt kommer du att ansvara för en trevlig kontorsmiljö, HR- och ekonomiarbete samt administration. Det innebär bland annat att sköta posthantering, inköp av kontorsmaterial, hålla ordning i lokalerna samt ekonomi- och hr-administration så som att skanna in leverantörsfakturor och vara behjälplig vid onboarding av nya medarbetare.

Detta är ett konsultuppdrag via oss på Academic Work, vilket innebär att du blir anställd som konsult för att sedan arbeta ute hos vår kund. Mer om kunden och rollen får du veta i ett nästa steg. Vi ser fram emot din ansökan. Vi arbetar med löpande urval så låter detta som något för dig, tveka inte på att skicka in din ansökan omgående.

Du erbjuds

  • Ett trivsamt och välkomnande arbetsklimat
  • Flexibilitet att kombinera jobbet med andra åtaganden
  • En möjlighet att vara en viktig del av kundens team och bidra till att skapa en inspirerande arbetsmiljö

Arbetsuppgifter

  • Ansvara för reception och välkomna besökare
  • Lokalansvar, sophantering och koordinering av städfirma
  • Hantera inkommande och utgående post
  • Skanna och registrera leverantörsfakturor
  • Inköp av kontorsmaterial
  • Ansvara för och administrera avtal för resor via portal, behjälplig med bokning av utlandsresor och hotell
  • Samarbeta med HR i onboarding och offboarding av medarbetare
  • Stödja och supportera chefer vid uppvaktning av personal

Vi söker dig som

  • Är positiv och serviceinriktad samt har tidigare erfarenhet från ett arbete inriktat på service
  • Är strukturerad och noggrann i ditt arbete
  • Kan arbeta 50%, helst på förmiddagar
  • Har goda digitala kunskaper
  • Är obehindrad i svenska och engelska då detta krävs i arbetet

Det är meriterande om du har

  • Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
  • Erfarenhet i affärssystemet IFS

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Hjälpsam
  • Ordningsam
  • Ansvarstagande
  • Förändringsbenägen

Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Vi söker efter en doer som har ett sinne för ordning och reda samt ett positivt mindset.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

WBF Invest AB

Läs med om WBF Invest här.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Amanda Rees Fager eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på gbg01@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15108894

Ansök här