My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15108585

Change Manager till välkänt telekombolag

Är du en nyfiken och strukturerad person med en administrativ ådra? Vi söker en Change Manager som vill bidra till vår kunds framgångar genom att driva förändringsprocesser och säkerställa smidig kommunikation inom organisationen. Välkommen din ansökan!

Ansök här

Plats: Kista

Jobbkategori: HR/kontor/administration

Omfattning: Heltid

Startdatum: Omgående

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Som Change Manager kommer du att spela en nyckelroll i att koordinera och godkänna förändringar som påverkar företagets tjänster. Du kommer att arbeta proaktivt för att hantera planeringskonflikter och följa upp förändringsutfall samt facilitera Change Advisory Board. Rollen innebär även att hålla kunder och interna intressenter informerade om kommande planerat arbete, och att säkerställa att förändringsprocesserna följs inom organisationen.

Detta är ett konsultuppdrag via Academic Work med placering i Kista. Du får även möjlighet att arbeta flexibelt med en hybridpolicy som innebär 3 dagar på kontoret och 2 dagar hemifrån. För rätt person finns det möjlighet att på sikt blir överrekryterad till bolaget.

Arbetsuppgifter

I denna roll kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara:

  • Koordinering, planering och godkännande av förändringar
  • Proaktivt hantera och kontrollera potentiella planeringskonflikter vid förändringar
  • Uppföljning av förändringsutfall och statistik
  • Informera kunder om kommande planerat arbete som kan påverka tjänsterna samt informera interna intressenter om kommande planerat arbete som kan påverka verksamheten
  • Säkerställa processregelefterlevnad inom organisationen
  • Ansvar för och deltagande i kontinuerligt förbättringsarbete inom processer

Vi söker dig som

  • Har erfarenhet av administrativt arbete, förändringshantering eller liknande roller
  • Har god administrativ förmåga och tekniskt intresse
  • Bekväm med att kommunicera på olika nivåer, även med högre chefer
  • Flytande svenska och engelska i tal och skrift

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Nyfiken
  • Strukturerad
  • Lösningsorienterad
  • Teamspelare som är beredd att hjälpa till där det behövs

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Molly Rytter eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på stv5@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15108585

Ansök här