My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15108513

Consumer Service & Logistics Associate på heltid

Nu kan du bli en viktig del av ett av världens ledande tobaksproducenter i rollen som Logistic & Consumer Associate. I rollen blir du en nyckelperson gentemot vår kunds konsumenter. Läs mer nedan och ansök redan idag, då start är omgående!

Ansök här

Plats: Centralt

Jobbkategori: HR/kontor/administration

Omfattning: Heltid, 40h/v

Startdatum: Omgående

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Övrigt: Möjlighet till distansarbete

Om tjänsten

Vi söker för vår kunds räkning en Consumer Service & Logistics Associate till deras huvudkontor i centrala Stockholm, beläget i hjärtat av affärs- och kulturdistriktet. Tjänsten är på heltid med start omgående och sträcker sig initialt sex månader med goda chanser till förlängning.

Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd hos Academic Work och arbetar som konsult hos kund. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande här.

Arbetsuppgifter

Som Consumer Service & Logistics Associate har du ansvaret och den yttersta kontakten för inkommande konsument- och produktkvalitetfrågor med tillhörande administration och ärendehantering. Härigenom är du länken mellan försäljning och logistik med brett kontaktnät. Bland annat har du tät kontakt med säljavdelningen för att säkerställa rätt lagerkapacitet och övervakning av lagerprocesser.

Vi söker dig som

  • Har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska, i såväl tal som skrift, då det används i det dagliga arbetet
  • God system- och datavana samt kunskaper i Officepaketet
  • Har arbetslivserfarenhet av en administrativ- och supportinriktad roll

Vem letar vi efter? För att lyckas i denna roll har du en problemlösande förmåga och är bekväm i en position där noggrannhet är nyckeln till framgång. Du uppskattar att arbeta i en roll där du förväntas vara självgående och kommunikativ med andra under processen. Vidare drivs du av att arbeta utefter uppsatta deadlines och är ansvarstagande i att driva ditt arbete framåt.

Övrig information

  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid, 40h/v
  • Uppdrag: Initialt sex månader med chans till förlängning
  • Placering: Minst tre dagar i veckan jobbar man från kontoret som är centralt beläget på Sveavägen i Stockholm (t-bana Rådmansgatan)

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Lizette Wiedel eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på stv1@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15108513

Ansök här