Vill du ta nästa steg i din karriär och göra skillnad för Samsungs kunder? Vi söker en Customer Relations Coordinator deras VOC-team! Här får du chansen att lösa klagomål, driva förbättringsprojekt och sätta guldkant på kundernas upplevelse.
Företag: Samsung
Plats: Kista
Jobbkategori: Kundtjänst
Omfattning: Heltid, 40h/v
Startdatum: Omgående
Typ av uppdrag: Konsultuppdrag
Som Customer Relations Coordinator i Samsungs VOC-team kommer du att hantera allmänna klagomål från kunder, produktansvarsärenden, ärenden från konsumentnämnder samt regresskrav. Du kommer också att bidra till de övergripande processerna och förebyggandet av dålig kundhantering genom att initiera och driva mindre projekt samt analysera inkommande volym och typ av ärenden.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta:
Det är meriterande om du har
För att lyckas i rollen har du bland annat följande personliga egenskaper:
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.
Läs mer om vårt konsulterbjudande härPhilippa Backman eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på stv5@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15108023