Ta chansen och få extra erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent hos 3! I rollen får du tillsammans med dina kompetenta kollegor sätta dig in i det ekonomiska flödet, där du ges möjligheten att både bredda och vässa dina praktiska kunskaper inom ekonomi och administration. Välkommen med din ansökan redan idag!
Företag: TRE
Plats: Stockholm, Johanneshov
Jobbkategori: Ekonomi/juridik/inköp
Omfattning: Heltid, 40h/veckan
Startdatum: I början av november
Typ av uppdrag: Konsultuppdrag
Rollen som Ekonomiassistent innefattar att stötta upp i det löpande ekonomiarbete där du kommer att få hantera manuella flöden av fakturor. Du kommer arbeta tillsammans i ett team om tre personer och ansvara för det löpande arbete med leverantörsfakturaflödet, från att fakturorna ankommer till att betalning sker. Du kommer tillhöra Account Payables som är en serviceavdelning och en del av ett stort Finance-team, vilket gör att det krävs en god samarbets- och kommunikationsförmåga med såväl interna som externa intressenter. Du förväntas arbeta strukturerat och systematiskt och tillsammans med teamet kunna prioritera och fokusera på rätt uppgift i rätt tid i linje för att nå uppsatta mål och deadlines.
Arbetet kommer endast att ske på plats i 3:s fina kontor som ligger några minuter ifrån Globen.
Detta är ett konsultuppdrag via oss på Academic Work med start i början av november. Perioden avser minst 6 månader och om intresse finns samt att alla parter är nöjda med samarbetet kan det finnas möjlighet till överrekrytering.
Du erbjuds
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
Säkerhetsställa att följande arbetsuppgifter utförs i enlighet med interna och externa krav, rutiner och policys:
Det är meriterande om du har
För att lyckas i denna roll ser vi att du är en driven, lojal och skötsam person. Att du är snabblärd och har lätt att ta till dig ny information, samt är prestigelös, noggrann och strukturerad. Vidare är du flexibel och anpassningsbar med förmåga att omprioritera uppgifter vid behov.
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Tre Skandinavien (Hi3G Access AB) startades i december 2000 med visionen att skapa en helt ny plattform för mobil kommunikation. Sedan dess har vi växt med enorm hastighet och äger och driver idag 3G-, 4G- och 5G-mobilnät i både Sverige och Danmark. Tre strävar ständigt efter att skapa en mobilvärld som inte bara är innovativ, utan även inbjudande och hjälpsam. De är stolta över att driva utvecklingen av 3G- och 4G-nätverk, och framtidens supereffektiva 5G-nät. De strävar efter att ge sina kunder en uppkopplingsupplevelse i världsklass.
Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.
Läs mer om vårt konsulterbjudande härLinnea Molnar eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på stv5@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15108060