My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15109880

Ekonomikoordinator till Ropro Property Group

Ropro Property Group är ett snabbväxande fastighetsutvecklingsbolag som förädlar fastigheter. Bolagets projekt har legat i Sundbyberg, Kärrtorp och i Vasastan. De söker nu efter en driven och självgående ekonomikoordinator till sitt team! Här välkomnas du in i en fartfylld och entreprenöriell miljö med mycket frihet under ansvar, och där du får möjligheten att vara med ifrån start och växa in i denna dynamiska roll och utvecklas med bolaget. Sök idag - urval sker löpande!

Ansök här

Plats: Stockholm

Jobbkategori: Ekonomi/juridik/inköp

Omfattning: Heltid

Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse

Typ av uppdrag: Rekrytering

Övrigt: Möjlighet till distansarbete

Om tjänsten

I denna spännande roll som ekonomikoordinator kommer du att vara spindeln i nätet och involverad i det mesta på kontoret, beläget på centrala Östermalm. Du kommer att ha en varierad och dynamisk arbetsdag där den ena dagen inte är den andra lik. Du jobbar tätt ihop med ekonomiansvarig och stöttar i allt från leverantörsreskontra, diverse fakturering, enklare bokföring samt fakturaflöden och förberedelser för attest. Du kommer att arbeta med diverse administrering och vara beredd på att ad hoc-uppgifter kan uppstå där du behöver rycka in och vara behjälplig för att lösa utmaningar.

Övriga arbetsuppgifter kan innefatta:

  • Stötta byggteamet med beställningar och andra administrativa uppgifter.
  • Allmän kontorsadministration och se till att kontoret som Ropro Property Group kommer flytta in till i vår är i toppskick.
  • Stötta ägarna med övriga administrativa uppgifter.

Vi söker dig som

  • Har 1-3 års erfarenhet av en liknande roll. Ett stort plus är om du kommer från bygg- och fastighetsbranschen och har en förståelse för branschen.
  • Trivs i en miljö där du arbetar självständigt och får ta egna initiativ.
  • Har erfarenhet av ekonomisystemet Fortnox eller liknande system.
  • Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.

För att trivas i rollen har du följande personliga egenskaper: Du är prestigelös och flexibel, med förmåga att hantera många olika arbetsuppgifter. Du är självgående och entreprenöriell, med en positiv inställning till att arbeta i en miljö där arbetsuppgifterna kan variera. Dessutom är du öppen och social, med en vilja att bidra till en trevlig och dynamisk arbetsmiljö. Du tycker det är kul när det händer mycket och trivs i en snabbväxande organisation.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen.

Detta är en direktrekrytering, vilket betyder att den kandidat som får tjänsten blir direktanställd av kundföretaget. Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work.

Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Sophie Markström eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på sth3@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15109880

Ansök här