Vill du arbeta i en nyckelroll där du blir spindeln i nätet och ansvarar för att säkerställa att våra kunder får rätt produkter i rätt tid? Då är denna roll rätt för dig! Läs mer nedan och ansök redan idag, då start är omgående.
Plats: Solna
Jobbkategori: HR/kontor/administration
Omfattning: Heltid, 40h/v
Startdatum: Februari
Typ av uppdrag: Konsultuppdrag
Vi söker för Proacts räkning en Inside Sales Coordinator. Uppdraget är på heltid med start omgående och sträcker sig initialt sex månader med möjlighet till förlängning.
Du kommer bli anställd hos Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
Proact är ett IT-tjänsteföretag som grundades i Sverige 1994 och är specialiserat på lagring, backup och multicloud-lösningar. Företaget är verksamt i 12 länder och har över 1200 anställda, varav cirka 175 i Sverige. Proact erbjuder lösningar som hjälper organisationer att lagra, ansluta, skydda och skapa affärsvärde genom data. Företaget präglas av en hjälpsam företagskultur, god arbetsmiljö och nära samarbete mellan anställda.
Som Inside Sales Coordinator kommer du att arbeta nära våra säljare och ta hand om den administrativa biten för sålda produkter. Här tillges du en dynamisk arbetsmiljö där du får vara en viktig del av ett team som tar eget ansvar och kommunicerar öppet. I denna roll har du möjlighet att utvecklas inom administration, ekonomi och IT, samtidigt som du får vara med och bidra till företagets framgång. Du kommer bland annat att:
Det är meriterande om du:
Vi värdesätter dina personliga egenskaper högt för denna roll och söker dig som är:
Övrig information:
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.
Läs mer om vårt konsulterbjudande härLizette Wiedel eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på stv1@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15109727