Vi söker en engagerad och serviceinriktad IT-supportmedarbetare för att stärka vår kunds supportfunktion. Uppdraget innebär att bidra till utvecklingen av en modern servicedesk med fokus på ett välfungerande ärendehanteringssystem som ger struktur, effektivitet och rätt prioritering av inkomna ärenden.
Plats: Stockholm
Jobbkategori: IT
Omfattning: Heltid
Startdatum: Omgående
Typ av uppdrag: Konsultuppdrag
Vår kund är en samhällsorienterad organisation med cirka 650 medarbetare och en IT-miljö som består av Office 2021, Teams och Windows 11. SCCM används för uppdateringar och hantering av applikationer. Du kommer att arbeta i en 1st line support-funktion där ärenden hanteras med fokus på service request. Till hjälp har du en välfungerande 2nd line support och en driftsorganisation som hanterar mer avancerade frågor, såsom nätverk och servrar. Vi söker dig som är trygg i din roll och har god förmåga att kommunicera med slutanvändare, både via digitala verktyg och vid direktkontakt.
Du erbjuds
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.
Läs mer om vårt konsulterbjudande härFilippa Danell Karlberg eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på sth2@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15109408