My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15107870

Jobba deltid som Office Manager!

Vi söker två drivna studenter som vill arbeta deltid som Office Managers, 10 timmar per vecka per person. Perfekt för dig som vill kombinera studier med ett flexibelt jobb där du ansvarar för att hålla kontoret i toppskick!

Ansök här

Plats: Sundbyberg

Jobbkategori: HR/kontor/administration

Omfattning: Deltid, 10 h i veckan

Startdatum: Omgående

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Vi söker två Office Managers på deltid som kan ta hand om vår kunds kontor och skapa en trivsam arbetsmiljö. Kontoret ska vara bemannat 5 dagar i veckan, 4 timmar per dag. Vi söker två studenter som hjälps åt att bemanna dessa tider, vilket blir ungefär 10 h per person i veckan. Främst kommer ni att arbeta förmiddagar.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera allt från kontorsadministration och hantering av leveranser till att se till att kontorsutrymmen är organiserade och välskötta. Vi söker dig som är strukturerad, serviceinriktad och trivs med att arbeta självständigt i en varierande arbetsmiljö.

Du erbjuds

  • Ett flexibelt och varierat extrajobb
  • Ett långsiktigt extrajobb

Arbetsuppgifter

  • Skötsel av besöksterminalen, felanmälningar, samt ordning i konferensrum och kapprum.
  • Hantering av catering vid behov av fika, frukost eller liknande samt att hantera leveranser och post.
  • Hålla ordning i kök och lobby, inklusive påfyllning av servetter, kryddor, mjölk och andra varor.
  • Dagliga uppgifter som att hämta frallor, tömma diskmaskiner och hålla rent Nespressomaskinen.
  • Assistera leverantörer och hantera leveranser som kommer till kontoret.

Vi söker dig som

  • Studerar vid högskola/universitet/yrkeshögskola om minst 50% och har minst 1 år kvar av dina studier.
  • Är tillgänglig för arbete enligt önskade arbetstider
  • Har arbetslivserfarenhet inom service och har ett starkt intresse för service
  • Har flytande kunskaper i både svenska och engelska, då båda språken används i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du har

  • Har tidigare erfarenhet från en roll som Office Manager eller Receptionist

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Du brinner för att ge högklassig service
  • Noggrann, ordningsam och har ett öga för detaljer
  • Du har ett positivt förhållningssätt och trivs med att skapa en trivsam arbetsmiljö

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Lina Ericsson eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på sth1@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15107870

Ansök här