My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15109415

Kontorsansvarig till Fastighetsbolag

Är du en strukturerad och serviceinriktad person med en passion för att skapa ordning och effektivitet i en kontorsmiljö?

Vi söker nu en engagerad och självgående kontorsansvarig som vill bli en del av ett dynamiskt fastighetsbolag. Som kontorsansvarig ansvarar du för att kontoret fungerar smidigt och professionellt. Du blir även en viktig resurs för både medarbetare och kunder.

Ansök här

Plats: Odenplan

Jobbkategori: HR/kontor/administration

Omfattning: Heltid, mån-fre

Startdatum: Slutet av januari/början av februari till hösten med möjlighet till förlängning

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Som kontorsansvarig är du en central del av vår kunds verksamhet och säkerställer att kontoret är en välfungerande och trivsam plats för både medarbetare och kunder.

Här får du möjlighet att arbeta i en stimulerande miljö med varierande arbetsuppgifter. Vi söker dig som är strukturerad, självgående och har en känsla för service och problemlösning.

Arbetsuppgifter

  • Sköta deras co-working-upplägg för en kontorsyta på 3 700 kvm med cirka 100 personer.
  • Ansvara för daglig drift, inklusive kaffemaskiner, daglig frukostservice och förbrukningsmaterial.
  • Organisera städning och hantera bokningar av konferensrum.
  • Samordna med fastighetsskötaren och rapportera eventuella problem.
  • Stötta ekonomiavdelningen med rapporter och sammanställningar.

Vi söker dig som

  • Har erfarenhet av att jobba med liknande arbetsuppgifter som kontorsansvarig/office manager eller som receptionist med mer ansvar
  • Har tidigare erfarenhet av att ha jobbat med service, är positiv och har lätt för att skapa en välkomnande miljö
  • Är strukturerad, självgående och har ett lösningsorienterat förhållningssätt.

Det är meriterande om du har

  • Tidigare erfarenhet av att ha jobbat i co-working miljö som kontorsansvarig/receptionist

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Social
  • Ordningsam
  • Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Emma Nydén eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på sth1@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15109415

Ansök här