My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15109791

Kundsupport till Parktrade i centrala Stockholm

På ParkTrade blir du en del av en stark gemenskap och ett internationellt team som motiveras av att ge förstklassig service. Företaget månar om sin personal och erbjuder möjligheter till att utvecklas vidare internt. Är du en vass problemlösare och vill stärka dina kunskaper inom support? Då kan du vara Parktrades nästa medarbetare!

Ansök här

Plats: Stockholm, Östermalm

Jobbkategori: Kundtjänst

Omfattning: Heltid

Startdatum: Enligt överenskommelse

Typ av uppdrag: Rekrytering

Om tjänsten

ParkTrade är ett bolag som bistår europeiska företag och myndigheter med hanteringen av väg- och trafikrelaterade avgifter. Detta genom att tillhandahålla högkvalitiativa system och tjänster för hantering av betalningar och avgifter som främst är utfärdade till utlandsregistrerade fordon. Här blir du en central del av teamet som hanterar inkommande ärenden från fordonsägare på lokalt språk. Du blir en del av ett sammansvetsat mindre team där ni tillsammans får vara med på bolagets utvecklingsresa framåt.

Du erbjuds

  • En arbetsplats med högt i tak där det finns möjligheter att utvecklas och ta större ansvar
  • Kollegor som månar om att skapa en arbetsplats med god stämning och en stark sammanhållning
  • En tillsvidareanställning med inledande provanställning och tillhörande förmåner, bland annat 5000kr i friskvårdsbidrag
  • Trevliga kontorslokaler i centrala Stockholm

Arbetsuppgifter

  • Ta emot och hantera inkomna ärenden från fordonsägare via mail, bland annat kopplade till frågor kring betalningar och fakturor, vägavgifter och passagedata samt information om gällande regler
  • På sikt vara delaktig i produktionsplaner
  • Bidra till optimal servicenivå och effektivitet

Vi söker dig som

  • Tidigare erfarenhet av kundservice, kundsupport eller annan likvärdig erfarenhet
  • Har god system- och datorvana
  • Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
  • Vi ser det som meriterande om du även behärskar danska

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Stresstolerant
  • Ordningsam
  • Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Detta är en direktrekrytering, vilket betyder att den kandidat som får tjänsten blir direktanställd av kundföretaget. Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work.

Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Mikaela Hofstedt eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på stv3@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15109791

Ansök här