My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15107898

Office koordinator/vaktmästare till Migrationsverket!

Som office koordinator/vaktmästare på Migrationsverket kommer du spela en central roll i att säkerställa att deras lokaler fungerar smidigt och att arbetsmiljön är trivsam för alla medarbetare och besökare. Vill du ha ett varierande jobb där du bidrar till en viktig samhällsuppgift varje dag? Ansök redan idag!

Ansök här

Plats: Göteborg, Mölndal & Kållered

Jobbkategori: HR/kontor/administration

Omfattning: Heltid, 100%

Startdatum: December

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Migrationsverket är en statlig verksamhet som ansvarar för migration till Sverige. De arbetar med att pröva asylansökningar, handlägga medborgarskapsärenden och främja ett ordnat och rättssäkert mottagande av asylsökande. Med en verksamhet som sträcker sig över hela landet, är dem en samhällsviktig aktör som bidrar till att skapa ett tryggt och rättssäkert migrationssystem.

Som office koordinator/vaktmästare på Migrationsverket kommer du arbeta med fastighets- och verksamhetsanknutna tjänster. Du får arbeta självständigt med att ta hand om tre stycken lokaler, i Göteborg, Mölndal och Kållered. Arbetstiderna är förlagda mellan 08.00-16.27, måndag- fredag.

Du erbjuds

  • En konsulttjänst på minst 1 år med chans till förlängning

Arbetsuppgifter

  • Arbeta med kontorsservice/internservice
  • Samla in och dela ut post samt packa upp material och försändelser
  • Hämta och ta emot varor samt paket
  • Bistå vid flytt och möblering
  • Iordningställande av lokaler och utrustning inför möten och konferenser
  • Ansvara för servicen av exempelvis kopieringsmaskiner
  • Sköta tryckning och utskick av masstrycksaker, samt lagerhållning av rapporter
  • Genomföra felsökningar rörande fastighet, rapportera och följa upp fel tillsammans med fastighetsägaren/fastighetsskötaren
  • Kontrollera inpassering och ta emot besökare
  • Dokumentera åtgärder

Vi söker dig som

  • Har minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som Office koordinator/vaktmästare
  • Har körkort klass B
  • Har grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
  • Har grundkunskaper i ärendesystem
  • Kan kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som

Det är meriterande om du:

  • Har erfarenhet av arbete inom offentlig verksamhet
  • Har kunskaper om säkerhet och brandskydd

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Hjälpsam
  • Ordningsam
  • Social

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Kamila Svanberg eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på gbg01@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15107898

Ansök här