My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15108606

Orderadministratör till GEA

GEA Sweden

GEA Sweden söker nu en orderadministratör som är en fena på kundservice och har ett intresse för teknik. Är du redo att bli en del av GEAs framgång och utvecklas i en internationell miljö? Se till att skicka in din ansök idag och bli en del av ett engagerat team!

Ansök här

Företag: GEA Sweden

Plats: Krokslätts Fabriker, Mölndal

Jobbkategori: Lager / Logistik

Omfattning: Heltid

Startdatum: Omgående

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

GEA Sweden AB är en del av den globala koncernen GEA Group, som är en av världens största leverantörer av system och utrustning för processindustrin. I Sverige fokuserar företaget särskilt på att erbjuda lösningar inom livsmedels- och dryckesproduktion, läkemedel, kemi, och energi till flertalet av de största aktörerna på den svenska marknaden.

Vi söker nu efter GEAs nästa stjärna till rollen som orderadministratör! Du kommer att få arbeta tillsammans med ett utåtriktat, drivet och initiativrikt team i ett framgångsrikt företag. I rollen som orderadministratör kommer du att ha en nyckelposition där du hanterar order, teknisk dokumentation och samarbetar med servicetekniker och tekniskt support för att säkerställa att kunderna alltid får den hjälp de behöver. Tjänsten utgår från trevligt kontor vid Krokslätts Fabriker i Mölndal, där du får möjlighet att bidra till företagets fortsatta arbete och utveckling.

Arbetsuppgifter

Vi ser att du är en do-er som gärna hugger in där det behövs, men några exempel på arbetsuppgifter är:

  • Orderhantering med tillhörande teknisk dokumentation
  • Hjälpa kunderna med att ta fram tekniska lösningar
  • Samarbeta med övriga i back office samt den nordiska organisation för att beställa reservdelar
  • Hantera reklamationer och garantiärenden
  • Samarbeta med GEA:s teknikcenter i Europa för rådgivning
  • Kontakt med distributörer och samarbetspartners

Vi söker dig som

  • Har en avslutad eftergymnasial utbildning
  • Har ett tekniskt intresse
  • Behärskar svenska och engelska flytande, både i tal och skrift då det krävs i de dagliga arbetsuppgifterna
  • Har god dator- och systemvana
  • Har erfarenhet av kundservice och försäljning

Det är meriterande om du

  • Behärskar tyska

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Social och Kommunikativ
  • Strukturerad
  • Proaktiv
  • Samarbetsorienterad
  • Flexibel

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Lina Matzewska eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på gbg01@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15108606

Ansök här