My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15108784

Orderadministratör till ledande bolag inom medicinteknik/e-hälsolösningar

Vår kund är en ledande leverantör inom medicinteknik och e-hälsolösningar som nu söker en Orderadministratör och Customer Service medarbetare. Vi söker dig som trivs med att vara spindeln i nätet och säkerställa högkvalitativ service och effektiv orderhantering. Vill du vara med och bidra till ett företag som utvecklar och levererar innovativ teknologi för framtidens sjukvård? Är du dessutom tillgänglig att börja omgående? Sök då tjänsten redan idag då vi arbetar med löpande urval!

Ansök här

Plats: Stockholm

Jobbkategori: Kundtjänst

Omfattning: Heltid

Startdatum: Omgående, inom två veckor

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Som Orderadministratör och Customer Service medarbetare kommer du att vara en central kontaktperson för både kunder och interna team. Du ansvarar för orderhantering, hantering av reklamations- och reparationsordrar, fakturering och kreditering samt att svara på kunders fakturafrågor. Du samarbetar med inköp och produktionsplanering för att hålla kunderna informerade om kommande leveranser. Under arbetspikar kan det även ingå att stötta på lager och utleveranssidan. Vidare kommer du tillhöra ett team om cirka 5 personer.

Omfattningen på tjänsten är 6 månader med möjlighet till förlängning om samarbetet fortskrider väl.

Du erbjuds

  • Möjlighet till förlängning av uppdraget om samarbetet fungerar bra.
  • Möjlighet att växa både som professionell och som person
  • En engagerad konsultchef från Academic Work som kommer att stötta och coacha dig i din karriär.

Arbetsuppgifter

  • Ansvara för kundkontakt via telefon och e-post, inklusive orderhantering, reklamationer och fakturafrågor.
  • Arbeta tillsammans med inköp och produktion för att säkerställa leveransinformation till kunder.
  • Stötta vid arbetspikar på lager och utleverans.
  • Bidra till förbättringar inom dina ansvarsområden.

Vi söker dig som

  • Har erfarenhet av kundservice
  • Har erfarenhet av orderhantering
  • Har relevant eftergymnasial utbildning
  • Har flytande språkkunskaper i svenska och engelska, då båda språken används i arbetet.

Det är meriterande om du:

  • Har erfarenhet från medicinteknik
  • Har erfarenhet från tidigare arbete mot regioner/kommuner.

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

Är strukturerad, lösningsorienterad och har ett stort eget ansvarstagande.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Agnes Lekenhed eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på stv2@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15108784

Ansök här