My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15108095

Receptionist på heltid till globalt bolag

Nu ges möjlighet för dig som trivs i en koordinerande roll med frihet under ansvar att ta dig an rollen som Receptionist hos vår globala kund. Läs mer nedan och ansök redan idag, då start är omgående!

Ansök här

Plats: Lindholmen

Jobbkategori: HR/kontor/administration

Omfattning: Heltid

Startdatum: Omgående

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Vi söker för vår kunds räkning en Office Coordinator för att täcka upp en oförutsedd frånvaro. Uppdraget är på heltid med start omgående och sträcker sig initialt en månad med chans till förlängning ut efter dialog.

Du kommer bli anställd hos Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

Du erbjuds en fot in på ett globalt värderingsstyrt bolag med stark prägel av innovation, service, hög kvalitet och hjälpsam arbetsmiljö. Här ingår du i ett dynamiskt och inkluderande team som spelar en nyckelroll i leveransen av service till såväl interna som externa kunder. Rollen består primärt av fem huvudområden;

  • Stöttar olika projektrelaterade tjänster efter önskemål från team och ledning
  • Mötes- och evenemangskoordinering
  • Hanterar kontorsunderhåll och arbetsutrustning
  • Administration och leverantörshantering

Vi söker dig som

  • Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, då det används i det dagliga arbetet
  • Har arbetslivserfarenhet inom service sedan tidigare
  • Har god data- och systemvana
  • Är tillgänglig omgående

Det är meriterande om du har

  • Arbetslivserfarenhet inom en liknande roll sedan tidigare alternativt inom hotell/restaurang eller annat vi bedömer likvärdigt

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Hjälpsam
  • Ordningsam
  • Ansvarstagande

I denna roll kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser och intresse för tjänsten. Du är troligtvis en nyfiken person som har en god förmåga att ta beslut på ett självgående sätt som driver dig framåt i arbetet och du fungerar väl i samarbete med andra. Du har en stark kommunikativ förmåga och trivs i en roll med breda kontaktytor. Vidare är du serviceinriktad, har god förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter och är prestigelös och hugger tag i där det behövs. Att koordinera, vara proaktiv och ha framåtanda i det du tar dig för är något som du trivs i.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Jennelie Ekbladh eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på gbg01@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15108095

Ansök här