My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15108324

Receptionist till Infor i Linköping!

Infor (Sweden) AB

Är du jakt på nya utmaningar och trivs med att vara spindeln i nätet? Är du dessutom serviceminded och gillar att se resultat? Då kan detta vara något för dig. Infor i Linköping söker nu efter en receptionist som kan börja omgående på 100% under 3 månader. Skicka in din ansökan redan idag då vi arbetar med ett löpande urval.

Ansök här

Företag: Infor (Sweden) AB

Plats: Linköping

Jobbkategori: HR/kontor/administration

Omfattning: Heltid, 100%, 3 månader

Startdatum: Omgående

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Infor är en global ledare inom affärsmolnprogramvara för företag på branschspecifika marknader. De bygger kompletta industrisviter i molnet och implementerar effektivt teknik som sätter användarupplevelsen i första hand. Över 60 000 organisationer världen över litar på Infor för att hjälpa till att övervinna marknadsstörningar och uppnå affärsomfattande digital transformation.

Nu söker de en receptionist på heltid under tre månader. I rollen kommer du vara spindeln i nätet och hantera allt från administrativa arbetsuppgifter till att se vad som behöver fyllas på i förråden. Därför ser vi gärna att du är praktisk kunnig och inte är rädd för att ta tag i saker. För att trivas i rollen ser vi gärna också att du är en serviceminded person som kan komma med kreativa lösningar och flexibel. I denna process kommer även ett utdrag ur belastningsregistret att tas. Arbetstider kommer vara förlagda mellan: 8-16:30 mån till fre

Du erbjuds

  • Ett givande och utvecklande arbete.
  • Möjligheten till att vara en del av ett globalt växande företag.
  • En dedikerad konsultchef och karriärspartner.

Arbetsuppgifter

  • Ta emot alla inkommande växelsamtal inom Sverige.
  • Ansvara för Infors lokala porttelefon och andra receptionsrelaterade arbetsuppgifter.
  • Utföra beställningar och skicka paket.
  • Vara behjälplig mot övriga kollegor.

Vi söker dig som

  • Behärskar svenska och engelska i tal och skrift då arbetet kräver de.
  • Kan börja arbeta omgående.
  • Är över 18 år.

Det är meriterande om du har

  • Tidigare arbetslivserfarenhet av arbete i reception.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Hjälpsam
  • Målmedveten
  • Socialt självsäker

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Frida Jahrl eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på lin05@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15108324

Ansök här