My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15108958

Serviceplanerare till leverantör inom fordonstvätt

Är du en strukturerad och lösningsorienterad person som älskar att planera och skapa ordning i en dynamisk vardag? Vi söker nu en engagerad Serviceplanerare som vill vara med och leverera service i världsklass!

Ansök här

Plats: Stockholm

Jobbkategori: Kundtjänst

Omfattning: Heltid, mån-fre 07:30 - 16:30

Startdatum: Omgående

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

För vår kunds räkning söker en Serviceplanerare som brinner för att planera, koordinera och skapa en optimal arbetsmiljö för vår kunds tekniker och montörer.

Som Serviceplanerare ansvarar du för att hantera och prioritera kundärenden, planera service och montageresurser samt säkerställa att vår kunds dagliga arbete utförs på bästa sätt. Du blir en del av en dynamisk organisation där kvalitet och kundnöjdhet alltid står i fokus. Din insats blir avgörande för att vår kund ska nå våra mål och långsiktiga utvecklingsambitioner.

Tjänsten är ett bemanningsuppdrag via Academic Work som förväntas pågå 6 månader initialt.

Arbetsuppgifter

  • Planera och koordinera dagliga service- och montageuppdrag.
  • Hantera och prioritera inkommande ärenden, såsom felanmälningar och kundklagomål.
  • Ansvara för fakturering och granskning av leverantörsfakturor.
  • Säkerställa kvalitativ och tydlig kommunikation med kunder.
  • Rapportera i leverantörers ärendehanteringssystem.
  • Underhålla och kvalitetssäkra objektsregister i Jeeves.
  • Planera beredskap och semester i samråd med övriga ansvariga.

Vi söker dig som

  • Har erfarenhet av serviceplanering eller arbetsledning
  • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
  • God geografisk kännedom
  • Mycket god kunskap av att och arbeta med system som Outlook, Excel och Word.
  • Har en strukturerad arbetsstil och ett starkt ordningssinne
  • Har god kommunikationsförmåga och en serviceinriktad attityd.

Det är meriterande om du har

  • Arbetat i affärssystemet Jeeves

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: Du är en ansvarstagande, målinriktad och drivande person som motiveras av att skapa struktur och effektivitet. Din förmåga att kommunicera och lösa problem gör dig till en uppskattad kollega och en trygg kontakt. Vidare är du serviceinriktad och en har en mycket god förmåga att prioritera mellan flera arbetsuppgifter samtidigt.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Alina Finnberg eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på stv1@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15108958

Ansök här