Är du på jakt efter en tjänst där du får kombinera din administrativa kompetens med ditt intresse för kundservice och sport? Ta chansen att vara del i ett engagerat kundservice-team och arbeta på ett företag med härlig kultur och stämning. Sök redan idag, vi arbetar med löpande urval!
Företag: BAUER HOCKEY AB
Plats: Nellickevägen 24, 412 63 Göteborg
Jobbkategori: Lager / Logistik
Omfattning: Heltid, sommarjobb med möjlighet till fortsättning
Startdatum: April
Typ av uppdrag: Konsultuppdrag
Vi söker nu en ny medarbetare till Customer Service Representative-teamet inom logistik till Bauer Hockey i Göteborg. Ditt närmsta team består av ca 8 medarbetare där du kommer arbeta mot den skandinaviska marknaden som främst inefattar Sverige, Norge och Danmark. Fokus ligger på logistik, flöden och ”order to delivery”, där du bland annat kommer se till att leveranser är uppdaterade och blir korrekta enligt kunds önskemål. Ditt team är en öppen grupp som är måna om varandra, har högt i tak och gärna hittar på roliga teamaktiviteter tillsammans.
I rollen som CS ansvarar du för att leverera ett trevligt och professionellt bemötande samt tillhandahålla korrekt och aktuell information till företagets kunder. Du kommer både arbeta serviceinriktat och administrativt för att säkerställa att ”order to delivery” fungerar på bästa möjliga sätt. Kontakt med kunder sker främst per mail. Ni är ett tajt team som arbetar tillsammans och det är av vikt att du är nyfiken och öppen för stötta upp där det behövs. Tjänsten kommer att börja med en introduktion, och överlämning sker inom loppet av 2-4 veckor, därefter förväntas du vara relativt självgående, men givetvis finns dina kollegor nära tillhands för stöttning under tidens gång.
Vad är det bästa med att arbeta som CS på Bauer Hockey? "Man lär sig väldigt mycket, både arbeta i SAP, lägga ordrar, kolla lagerstatus, och även Excel, inte minst även om hockey. Man får arbeta både själv och lära sig vara självgående och våga testa sig fram men man har också ett sjukt hjälpsamt och trevligt team, som hjälper till med saker, svarar på frågor och alltid finns där och vill hjälpa till. Det är även en väldigt rolig och trevlig arbetsplats med mycket härligt folk där man trivs, har roligt och det är väldigt familjärt. Kollegorna ser till att man är trygg!" - Athena på CS.
Tjänsten är ett konsultuppdrag i form av ett sommarjobb vilket innebär att du blir anställd hos oss på Academic Work för att sedan arbeta som konsult hos Bauer Hockey. Vi ser att du kan starta i april för att skapa gedigen tid för introduktion och upplärning för sedan fortlöpa under sommaren.
Du erbjuds
Det är meriterande om du
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Övrigt Arbetstider: Mån-tor 8-17 och fre 8-15 (45min lunch). Distansarbete sker för närvarande på måndagar och fredagar
Lön: Timbaserad månadslön
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.
Läs mer om vårt konsulterbjudande härAmanda Rees Fager eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på gbg01@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15110055