My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15104904

Studerande office coordinator till Glooko

Glooko AB

Är du serviceinriktad och självgående? Gillar du att skapa en välkomnande och effektiv arbetsmiljö? Då är rollen som Office Koordinator på Glooko perfekt för dig! Starta din resa med oss i augusti och bli en viktig del av Glookos internationella kontor.

Ansök här

Företag: Glooko AB

Plats: Göteborg

Jobbkategori: HR/kontor/administration

Omfattning: Deltid

Startdatum: Augusti/september

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Vi söker en engagerad Office Koordinator till vår kunds kontor i Göteborg med start i augusti. Denna roll är perfekt för dig som har en positiv grundinställning och trivs med varierande arbetsuppgifter. Som Office Koordinator kommer du att ansvara för att skapa en trivsam och effektiv arbetsmiljö, med uppgifter som sträcker sig från praktiska sysslor till samordning och kommunikation.

Detta arbete sker på plats på deras kontor i Almedal där du förväntas vara på plats 50% med prioritet på tisdag som arbetsdag. Utöver det är det flexibelt sett till dagar du arbetar. Du kommer arbeta nära Glookos Director of Human Resources för att tillsammans fortsätta bygga på den fina kultur som företaget har.

Du erbjuds

  • Möjlighet att få arbeta på ett internationellt företag
  • Utvecklas i din karriär och få en karriärs partner i ditt samarbete med din konsultchef

Arbetsuppgifter

  • Koordinering av event på kontoret
  • Ansvar för inköp av matvaror och liknande
  • Ansvarig kring IT-information till nyanställda
  • Dagligt ansvar för trivsel på kontoret

Vi söker dig som

  • Studerar en relevant eftergymnasial utbildning och har minst 2 år kvar av dina studier
  • Talar och skriver svenska & engelska flytande
  • Har erfarenhet från ett serviceinriktat jobb sedan tidigare

Det är meriterande om du har

  • Arbetat i reception eller likställt tidigare
  • Talar fler språk

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Strukturerad
  • Självgående
  • Serviceinriktad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Jennelie Ekbladh eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på gbg01@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15104904

Ansök här