My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15109686

Studerande servicedeskmedarbetare till Kappahl!

Kappahl Sverige AB

Letar du ett meriterande extrajobb inom IT och support vid sidan om dina studier? Har du det som krävs för att leverera service i världsklass? Om svaret är ja är det dig vi söker! KappAhl söker nu servicedesk-medarbetare och erbjuder dig möjligheten att få jobba för ett av Nordens ledande modekedjor, så brinner du för mode och IT är detta din chans att få in foten!

Ansök här

Företag: Kappahl Sverige AB

Plats: Mölndal

Jobbkategori: Kundtjänst

Omfattning: Deltid, cirka 10h/vecka

Startdatum: Mars

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

Som servicedesk-medarbetare hos KappAhl kommer du att få möjligheten att vid sidan av dina studier hjälpa KappAhls butiker i hela Norden med IT-relaterade problem. Tjänsten är ett flexibelt extrajobb där du arbetar ca 2 gånger i veckan enligt dina önskemål. Arbetet är förlagt 17-20.30 under vardagar samt 9-19.00 under helger. Det förekommer även dagtid vissa veckor samt arbete under sommaren, det går således utmärkt att kombinera med studier. För att få en bra grund kommer du att inleda tjänsten med en gedigen introduktion.

KappAhl är ett av Sveriges ledande retailbolag inom klädbranschen. Det är ett företag som har varit med i matchen i över 60 år. KappAhl är ett bolag som har ca 400 butiker runt om i Sverige men också i Norge, Finland och Polen, med hundratusentals besökare i butikerna men också online.

Du erbjuds

  • Ett väl anpassat arbete till studierna
  • Möjlighet att få in en fot på ett stort bolag inom mode-industrin

Arbetsuppgifter

Som servicedesk-medarbetare kommer du att vara baserad på KappAhls huvudkontor i Mölndal. Teamet kommer att vara riktat mot att supportera KappAhls internpersonal från butikerna när det kommer till IT-relaterade problem från hela Norden via telefon och e-mail.

Tjänsten passar dig som gillar att jobba självständigt och ge förstklassig service. Vidare tycker du det är kul att på ett pedagogiskt sätt lösa problem och tvekar inte på att hoppa in där det behövs.

Du kommer till exempel att:

  • Supportera butiksmedarbetare via telefon och e-mail
  • Registrera inkommande ärenden i Freshworks ärendehanteringssystem
  • Generell support av IT relaterade problem

Vi söker dig som

  • Studerar en eftergymnasial utbildning med minst 2 år kvar.
  • Har någon form av tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom service
  • Behärskar det svenska och engelska språket obehindrat i tal och skrift.

Det är meriterande om du har

  • Studerar en IT-relaterad utbildning
  • Studerar en utbildning inom retail
  • Har tidigare erfarenhet av en liknande roll

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Hjälpsam
  • Social
  • Ordningsam
  • Ansvarstagande

Som person sätter du service i fokus och gillar att göra det lilla extra för att lösa medarbetares problem. Ditt driv och viljan att utvecklas värderas högt.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kappahl Sverige AB

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Jennelie Ekbladh eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på gbg01@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15109686

Ansök här