My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15108687

Försäljningsadministratör till Engströms i Linköping!

Är du en person som är flink i fingrarna och noggrann in i minsta decimal? Vill du dessutom ha ett extrajobb som ger dig en fin erfarenhet på ditt CV? Kika hit! Nu har du chansen att få arbeta på Engströms Bil som försäljningsadministratör extra vid behov och under lov. Skicka in din ansökan redan idag då vi arbetar med ett löpande urval!

Ansök här

Företag: Engströms Bil AB

Plats: Linköping

Jobbkategori: Försäljning

Omfattning: Deltid, extra vid behov

Startdatum: Mars

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

På Engströms Bil får du arbeta tillsammans med säljare och kunder för att säkerställa den bästa köpupplevelsen för era bilintresserade kunder. Du kommer arbeta proaktivt med att ta fram underlag inför leveranser såväl som att administrera efterarbetet vid köp och hyrlösningar. Utöver detta tillkommer även en del kundkontakt. Under våren kommer du kunna arbeta vid behov, för att sedan vara fullfjädrar till sommaren, vilket gör att du har möjlighet att redan nu säkra sommarjobbet! Under introduktionen kommer du ha en erfaren kollega vid din sida som kommer vägleda dig i ditt arbete. Arbetstider: 8-17 Måndag-Fredag.

Du erbjuds

  • Möjligheten att samla på dig värdefull arbetslivserfarenhet.
  • En dedikerad konsultchef och karriärpartner.
  • Ett flexibelt extrajobb som går utmärkt att kombinera med dina studier.

Arbetsuppgifter

  • Förbereda dokument inför leveranser, exempelvis: kontrakt, leasingavtal etc.
  • Administrera efterarbete och påställning.
  • Rapportera in köp.
  • Ha kundkontakt och vägleda/rådgiva kring frågor och funderingar.

Vi söker dig som

  • Har en annan sysselsättning som motsvarar minst 50%, vi ser gärna att du ser tjänsten långsiktigt.
  • Har ekonomisk utbildning som minst på gymnasial nivå, ekonomiska studier på universitetet är meriterande.
  • Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete.
  • Har ett systemtekniskt intresse och har lätt för att lära nya system.
  • Har goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift då arbetet kräver de. Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.
  • Vill arbeta heltid under sommaren 2025. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
  • Hjälpsam
  • Ordningsam
  • Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Frida Jahrl eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på lin05@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15108687

Ansök här