My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15108597

Kundservicemedarbetare med svenska- & engelska språkkunskaper

Letar du efter ett arbete inom kundservice där du både får nyttja svenska och engelska? Perfekt! Vi söker dig som vill bli en del utav vår kunds team under en intensiv och fartfylld period. Skicka in din ansökan idag - urval sker löpande!

Ansök här

Plats: Örebro

Jobbkategori: Kundtjänst

Omfattning: Heltid

Startdatum: Omgående

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Övrigt: Möjlighet till distansarbete

Om tjänsten

Till vår kund i centrala Örebro söker vi nu efter kundservicemedarbetare med svenska och engleska språkkunskaper. Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via chatt, mejl och telefon.

Arbetsuppgifter

Hantera kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning via chatt, mejl och telefon.

Vi söker dig som

  • Har mycket goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska (språktest kommer att ske i rekryteringsprocessen)
  • Har goda IT-kunskaper och erfarenhet av digitala kommunikationskanaler
  • Kan börja arbeta omgående och är tillgänglig fram till mitten av januari 2025

Meriterande om du har:

  • Erfarenhet av kundservice
  • Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Hjälpsam
  • Stabil
  • Social
  • Ordningssam

Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är bra på samarbete, skapar goda relationer och där ditt lösningsorienterade förhållningssätt är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Övrig information

  • Start: omgående. Uppdraget är beräknat att pågå fram till mitten av januari 2025.
  • Omfattning: heltid
  • Arbetstider: mån - fre kl 8-17. Det kan förekomma arbete på kväll och helg beroende på arbetsbelastning
  • Placering: på kontoret i centrala Örebro

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

Elin Sandh eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på ore02@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15108597

Ansök här