My profile
My profile
Academyexpand_more
För karriärbytareexpand_more
För företagexpand_more
För jobbsökandeexpand_more
För företagexpand_more
Hitta rätt medarbetareexpand_more
Bygg nödvändig kompetensexpand_more
Stärk er attraktivitet som arbetsgivareexpand_more
Varför välja Academic Work?expand_more
Guider och artiklarexpand_more
Om ossexpand_more
Kontaktexpand_more
chevron_left
Sökresultat
Annons-ID: 15108575

Teknikintresserad administratör till stor arbetsgivare!

Är du teknikintresserad och har vana att arbeta med administration? Här är en roll där du får kombinera de båda delarna och där ditt intresse inom telefoni och datorer kommer till nytta, och där du får bidra med din kunskap i en samhällsviktig verksamhet. Läs mer nedan och ansök redan idag! Vi arbetar med löpande urval

Ansök här

Plats: Umeå

Jobbkategori: HR/kontor/administration

Omfattning: Heltid

Startdatum: Omgående

Typ av uppdrag: Konsultuppdrag

Om tjänsten

I rollen som administratör hos vår samarbetspartner arbetar du inom en samhällsviktig verksamhet, vilket innebär att ditt arbete verkligen bidrar till ett välfungerande samhälle. Du kommer ha en kollega att bolla tankar och funderingar med, men en stor del av arbetet innebär självständigt arbete med många kontaktytor. Du kommer i rollen att kunna bidra med din tekniska kunskap där du exempelvis kommer att kunna diskutera vilket RAM-minne eller processor som är mest lämplig i beställningen.

Du erbjuds

  • Att arbeta hos en samhällsbärande funktion
  • Goda möjligheter till kompetensutveckling

Du kommer anställas som konsult av oss på Academic Work på ett år och om samtliga parter är nöjda med samarbetet kommer det på sikt finnas förutsättningar till en anställning direkt hos vår samarbetspartner beroende på din tekniska kompetens.

Arbetsuppgifter

Du kommer till exempel att arbeta med:

  • Hantera beställningar tekniskt material, exempelvis telefoner och datorer
  • Samordna beställningar internt och med leverantörer
  • Hantera kostnader för detta internt med val av kostnadsställe och kontering

Vi söker dig som

  • Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift då kommunikation sker på båda språken
  • Har minst ett års arbetslivserfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
  • Har ett starkt intresse för teknik med fokus på telefoni & datorer
  • Har mycket god datorvana och snabbt sätter dig in i nya system och program som Excel
  • Kan och vill arbeta på plats hos vår samarbetspartner i Umeå då inget hemarbete är möjligt

Det är meriterande om du har

  • Fördjupande kunskaper inom telefoni och teknik som till exempel RAM-minnen, och processorer
  • Arbetslivserfarenhet inom ekonomi till exempel att hantera kontering, kostnadsställen

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

  • Hjälpsam
  • Ordningsam
  • Ansvarstagande

Övrigt:

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Arbetstider: 8-17

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Bli en del av Academic Work

Som konsult för Academic Work erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt och knyta värdefulla kontakter för framtiden. Du får en konsultchef som stöttar dig under resans gång och får ta del av olika förmåner, bl.a. möjlighet till kompetensutveckling i form av en grundläggande hållbarhetsutbildning.

Läs mer om vårt konsulterbjudande här
Happy group icon

Har du frågor om tjänsten?

André Lindberg eller någon av kollegorna i rekryteringsteamet svarar dig gärna på ume03@academicwork.se Ange annons-ID i ditt mail: 15108575

Ansök här